مسئول اردویی راهیان نور تهران بزرگ خبرداد:

اعزام بیش از 6 هزار نفر به راهیان نور غرب و شمالغرب

غیاثوند گفت: به دلیل استقبال فراوانی که از طرف مردم صورت گرفته منجر شد بیش از ظرفیت پیش بینی شده اعزام به راهیان نور غرب و شمالغرب صورت پذیرد.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۲۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، احمد غیاثوند مسئول اردویی راهیان نور سپاه محمدرسول الله تهران  اظهارداشت : اردویی راهیان نور سپاه محمدرسول الله تهران بیش از 6 هزار نفر را به راهیان نور غرب و شمالغرب اعزام نموده است.

وی ادامه داد: اعزام های راهیان نور تهران بزرگ به مقصد مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های آذربایجان غربی، کردستان،کرمانشاه و ایلام صورت گرفت.

غیاثوند یادآورشد: این اعزام ها از 2 اردیبهشت آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته است.

وی افزود: تنها در ماه مبارک رمضان اعزامی به راهیان نور غرب و شمالغرب صورت نگرفت و بعد از پایان ماه مبارک رمضان سفر های راهیان نور به غرب و شمالغرب در استان های آذربایجان غربی،  کردستان ،کرمانشاه و ایلام از سر گرفته شد.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه محمدرسول الله تهران با بیان اینکه از تمامی اقشار در این سفر ها شرکت داشتند خاطر نشان کرد: تمامی نواحی،حوزه ها و پایگاه های سطح مراحل ثبت نام از متقاضیان سفر به راهیان نور غرب و شمالغرب را انجام داده اند.

وی در پایان گفت :به دلیل استقبال صورت گرفته بیش از ظرفیت پیش بینی شده به راهیان نور غرب و شمالغرب اعزامهای مجدد صورت گرفت.

ارسال نظرات