خبرهای داغ:
مدیری حوزه‌های علمیه قزوین:

داعش می خواهد کشور های اسلامی را از درون ویران کند

مدیری حوزه‌های علمیه قزوین اذعان کرد: تشکیل و ساماندهی گروهک تروریستی داعش یکی از طرح‌های رژیم استکباری برای فروپاشی مسلمین از درون است.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۸۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

حجت الاسلام علی عباسی مدیریت حوزه‌های علمیه استان قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص نزدیکی شکست گروه تروریستی داعش اظهار کرد: تشکیل و ساماندهی گروهک تروریستی داعش یکی از طرح‌های رژیم استکباری برای فروپاشی مسلمین از درون است.
وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل فهمیده‌اند که با توطئه‌ها و فتنه‌های خارجی نمی‌توانند با ما مبارزه کنند لذا میخواهند جوامع اسلامی را از درون تهی کرده و در ادامه به عملی کردن نقشه‌هایشان بپردازند.
این مسئول با اشاره به جمله‌ای از کلینتون مطرح کرد: همانطور که خود دشمنان نیز می‌گویند، آن‌ها تلاش‌های بسیاری را برای شکل‌گیری و توسعه داعش با همکاری کشورهای متعدد داشته اند و برنامه ای دقیق را برای ایجاد و تقویت آن تدوین کرده بودند.
مدیریت حوزه‌های علمیه قزوین تبیین کرد: دشمن می‌خواهد بغییر مفاهیم از نظر اعتقادی، نیروی انسانی و منابع انسانی به ما ضربه بزند.
عباسی توضیح داد: داعش مجبور در ابتدا به آتش زدن و تخریب و غارت همه سرمایه‌های کشورها پرداخته و در انتها پس از برجای گذاشتن خرابی های بسیار مجبور به عقب‌نشینی می‌شود.
وی تشریح کرد: امروز آمریکا، صهیونیست و برخی کشورهای اروپایی ضربه زدن از درون را بهترین راه برای تضعیف و از بین بردن منابع کشورهای اسلامی و هم‌چنین ایجاد فتنه و آشوب در میان مسلمانان می‌دانند و خیلی دقیق نیز عمل کرده است.
این مسئول ابراز داشت: خوشبختانه امروز مسلمین خودشان را پیدا کرده‌اند و با شکل گیری نیروهای مردمی در مناطق مختلف سبب شدند که داعش به فکر فرار باشد.
مدیریت حوزه‌های علمیه قزوین متذکر شد: امروز با خنثی شدن فتنه داعشی‌ها توسط کشورهای مسلمان، رژیم استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل بیشترین ضرر را متحمل شده‌اند چراکه نتوانستند به طور کامل به اهداف شوم و برنامه‌ریزی شده‌شان برسند.
عباسی در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: امروز داعش گریبانگیر خود رژیم صهیونیستی شده و به جان خودشان افتاده است.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها