خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندی سپاه صاحب الامر(عج) خبر داد:

برگزاری دومین دوره کارگاه آموزشی سرگروهای صالحین

مسئول بسیج کارمندی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: به مناسبت دهه اول محرم و هفته دفاع مقدس دومین کارگاه آموزشی سرگروهای حلقه های صاحین بسیج کارمندان استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۷۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

حسین فیضی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه صاحب الامر(عج) در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: به مناسبت دهه اول محرم و هفته دفاع مقدس دومین کارگاه آموزشی سرگروهای حلقه های صاحین بسیج کارمندان استان قزوین برگزار شد.
وی ادامه داد: کارگاه آموزشی حلقه های صالحین یک روزه و جهت تداوم آموزش ها و به منظور افزایش توانمندی مربیان برگزار می شود.
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین با اشاره به اینکه 255 حلقه صالحین در سطح ادرات استان قزوین داریم گفت: یک یا دو نفر از خواهران یا برادارن از هر اداره در این کارگاه آموزشی حضور دارند و ما نیزهر ساله آموزش های مستمر و منظمی را برای افزایش توانمندی سرگروهین حلقه ها برگزار میکنیم که اولین مرحله آن در مرداد ماه امسال برگزار شد و دمین مرحله آن نیز امروز در حال اجرا است.
حسین فیضی تاکید کرد: موضوع کارگاه آموزشی سرگروه های صالحین با توجه به همزمانی با ایام محرم الحرام امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شده است که در سه مرحله به آموزش پرداخته می شود.
وی در ادامه با اشاره به مهمتریین موضوع و هدف حلقه های صالحین در ادارات اظهار داشت: حلقه های صالحین در ادارات استان قزوین با رویکرد تربیتی، معرفتی و مهارتی برگزار می شود که هدف اصلی آن افزایش کارآمدی دولت اسلامی و افزایش رضایت مندی مردم از دستگاهای دولتی و کسب لقمه ی حلال است .
وی ادامه داد: ما در حلقه های صالحین کمک میکنیم تا دولت ما اسلامی شود و به آن تمدن اسلامی که مد نظر مقام معظم رهبری است دست پیدا کینم و اعتقاد ما این است که با بالا بردن معنویت و تربیت اخلاق اسلامی می توانیم به این مهم دست پیدا کینم.
وی در پایان گفت: حلقه های ما بیشتر به صورت هم اندیشی انجام می شود و سعی کردیم تا از حالت سخنران محور خارج کنیم تا مفید تر باشد.
1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها