خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

یاران امام حسین(ع) اندک، ولی ناب و خالص بودند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: قدرت سیدالشهدا(ع) معنویت، توکل برخدا و باور وعده الهی بود و در مقابل ظالمان زمان ایستاد، امام راحل ما نیز در مقابل تمام تخریب ها و تهدیدها پای ارزش ها ایستاد و زره ای کوتاه نیامد.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۹۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین در سخنرانی خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته دفاع مقدس با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: قیام عاشورا نبرد میان حق و باطل بود که در آن درس های زیادی نهفته است.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس و 8 سال جنگ تحمیلی نیز رزمندگان ما با تاسی از قیام عاشورا توانستند جلوی ابر قدرت های زمان بایستند.
این مسئول در ادامه با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم الحرام به شباهت های جنگ امام حسین (ع) با دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: دفاع مقدس از جهات مختلف با جنگ امام حسین شباهت دارد و رزمندگان ما نیزبا الگو گرفتن از سرور و سالارشهیدان توانستد جلوی دشمنان بایستند و همان طور که در واقعه عاشورا امام حسین(ع) شروع کننده جنگ نبود در دوران 8 سال جنگ تحمیلی نیز ما شروع کننده جنگ نبودیم بلکه تنها سعی در دفاع از کیان اسلامی را داشتیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: تعداد یاران سید الشهدا (ع) با توجه به این که تنها 72 نفر بودند در مقابل 30 هزار نفر از لشگر یزید ایستادند؛ در دفاع مقدس نیز تمام ابر قدرت های شرق و غرب به صدام کمک کردند تا با ما بجنگد اما رزمندگان ما با تکیه بر ایمان خود جنگیدند و جلوی دشمن ایستادگی کردند.
حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: در مقابل سید الشهدا افراد پست و حرام خواری بودند که شکم های آنان با نان حرام پر شده بود و دست به هر جنایتی می زدند و در مقابل، یاران امام حسین (ع) با اینکه کم بودند اما ناب و خالص بودند و شهدای دفاع مقدس ما نیز مثل شهدای کربلا پاک وخالص بودند.
وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه یزیدیان امروز ما آمریکا و صهیونیست هستند تاکید کرد: قدرت سیدالشهدا(ع) معنویت، توکل برخدا و باور وعده الهی بود و در مقابل ظالمان زمان ایستاد، امام راحل ما نیز در مقابل تمام تخریب ها و تهدیدها پای ارزش ها ایستاد و زره ای کوتاه نیامدند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها