مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس «کربلا در آیینه تاریخ» در نهاوند

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند از برگزاری نمایشگاه عکس «کربلا در آیینه تاریخ» به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۹۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

برگزاری نمایشگاه عکس «کربلا در آیینه تاریخ» در نهاوندامیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: نمایشگاه عکس با عنوان «کربلا در آئینه تاریخ» به همت کانون بسیج هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده و تا پایان محرم در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) پذیرای بازدید عموم است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه، جزو نمایشگاه‌های عکس منحصر به‌فرد بوده و ۱۲۰ قطعه عکس به نمایش در آمده، مربوط به چهار مقطع زمانی مختلف است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند ابراز داشت: در این نمایشگاه چندین عکس زیبا از نمای هوایی شهر کربلا و بین‌الحرمین نیز به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه شامل عکس‌های قدیمی حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت ابوالفضل(ع)، جنایات صدام در حمله به کربلا و تجاوز و ویرانی حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت ابوالفضل(ع) و عکس‌هایی از بازسازی این دو حرم شریف پس از جنایات صدام و از لحظات عزاداری تاریخی و ماندگار در کربلا و اطراف حرم است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: این کانون با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهرستان و حمایت از آثار محتوایی و فاخر دینی و اسلامی در تلاش است در راستای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) که همان امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است، گام بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات