خبرهای داغ:
در حاشیه بازديد از مركز شهداي جواد نيا:

سربازانی که همه رنگ و بوي عاشورا داشتند

مركز شهداي جوادنيا در دهه محرم با عزاداري براي سرور و سلار شهيدان بهترين نمونه يك نيروي مسلح ايماني و عاشورايي بود كه با راه اندازي دسته جات سينه زني در داخل پادگان عشق و اراده خود را به سرور و سالار شهيدان نشان دادند.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۱۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مركز شهداي جوادنيا در دهه محرم با عزاداري براي سرور و سلار شهيدان بهترين نمونه يك نيروي مسلح ايماني و عاشورايي بود كه با راه اندازي دسته جات سينه زني در داخل پادگان عشق و اراده خود را به سرور و سالار شهيدان نشان دادند.
در مركز شهداي جواد نيا همه چيز به دست جوانان توانمند ايران زمين و سربازان عاشورايي امام امت رقم خورده است، نمايشگاهي كوچك از شهدا و سرداران شهيد دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم با ابتكار سربازان برپا شده بود و گريه هاي جوانان در اين مراسم بر رثاي ابا عبدالله جالب و ديدني بود.
گويا همه از نسل آسمان بودند، دانشمندان بسيار جوان و مهربان و تحصيل كرده اي كه بنام انقلاب با ثبت اختراعات بي نظير در حال خدمت به پرچم ابا عبدالله بودند و خود را قطره اي از درياي كرامت آن حضرت به حساب نمي آوردند.برخي از سربازان با پخت نان از ما استقبال كردند و بسيار مهربان با روحيه بودند. بهترين فرزندان ايران زمين در اين مركز تربيت مي شوند. به او نزديك شدم و قرصي نان به ما داد وقتي از او پرسيدم متوجه شدم كه يكي از دانشمندان اين سرزمين است و در حال گذران خدمت سربازي مي باشد.
ميلاد انوشه يكي از فرزندان دوست داشتني اين مرز و بوم بسيار شاداب و اعتقاد قلبي شديد به ولايت فقيه دارد و معتقد است ايران با ولايت فقيه و مكتب حسيني اينده خوبي را در دنيا رقم خواهد زد و منور ترين تمدن اسلامي جهان را به شگفتي وا مي دارد.
ارفعي مقدم هم نويسنده كتاب شهدا، زندگي نامه آنان را به تحرير در آورده و چاپ كرده است، اجلالي پيشران اينرسي تبديل انرژي را ساخته كه نسبت به نمونه خارجي بي نظير است و براي هوا فضا كارايي دارد.
حضور روحانيون در جمع سربازان و پيوند جالب اين قشر با جوانان از نكات برجسته اي بود كه بسيار مشهود بود و جاي اين رفتار ها و پيوند در دانشگاه هاي كشور خالي مي باشد. همگي با شربت در گرماي داغ از ميهمانان پذيرايي كردند.
اسباب نذر در دستگاه امام حسين را سربازان آماده كرده بودند و دوستي عجيبي بين آنها حاكم بود. فرمانده هم برايشان سخنراني مي كرد و بعد از سخنراني بسيار مهربان و پدرانه با سربازانش خوش و بش مي كرد اما جاذبه فرماندهي را نيز حفظ مي كرد. سربازان هم اححترام خاصي برايش قايل بودند. او يادگار دفاع مقدس بود و الگوي شهدا را پياده كرده بود كه دلها به هم نزديك بود.
تعداد بي شماري از جوانان اين مركز در خواست اعزام به جبهه براي دفاع از حرم داشتند. فرمانده از تقاضاهاي زياد براي اعزام به سوريه و عراق كلافه بود. ازطرفي خوشحال كه هنوز در ايران مكتب حسيني در سايه سار ولايت جوشان است.
به نمايشگاه ويژه دفاع مقدس رفتيم و با رويتگري و صدا گذاري جوانان و سخنان امام مستضعفان به قدري زيبا و دلنشين بود با خود گفتم جاي اين نمايشگاه در داخل شهر خالي مي باشد. عملكردشان از هزاران مدير فرهنگي بهتر و برتر بود جواناني كه هنوز هيچ مديريتي را تجربه نكردند و به جاي اينها ژن هاي برتر بي مصرف بر اريكه هاي كار تكيه زدند تا به لطف پدران خود تقسيم ارث و رباي مسئوليت كنند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها