خبرهای داغ:
مخترع دستگاه انتقال انرژی نوع مارپیچ اینرسی:

اختراعات نمیتواند بخش کوچکی از رشادت شهدارا جبران کند

مخترع دستگاه انتقال انرژی نوع مارپیچ اینرسی گفت: این دستگاه برای هوا فضا کار برد دارد که قبل از آن برای جابجایی اجسام در فضا از موشک استفاده می کردند اما هم اکنون با ساخت این دستگاه ایران در رتبه نهم قرار دارد و با تبدیل انرژی می تواند به راحتی در مدت های طولانی اجسام را در فضا جابجا نماید.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۵۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جوانان ایران زمین بی نظیرند و می توانند بر تمام علوم روز غلبه  کنند و انحصارهای علمی را بشکنند، ما همواره سربازان انقلاب بوده و خواهیم بود و تا آخرین قطره خون خود در برابر تهاجم ابرقدرتها خواهیم ایستاد.
امین اجلالی مخترع جوان مرکز شهدای جواد نیا و فارغ التحصیل دانشگاه هوا فضا درخصوص اختراع خود گفت: این دستگاه برای هوا فضا کار برد دارد که قبل از آن برای جابجایی اجسام در فضا از موشک استفاده می کردند اما هم اکنون با ساخت این دستگاه ایران در رتبه نهم قرار دارد و با تبدیل انرژی می تواند به راحتی در مدت های طولانی اجسام را در فضا جابجا نماید.
وی افزود: مسئولان در خصوص ثبت اختراع درحد متعارفی کمک کردند و چناچه بتوانیم این محصولات را به تولید انبوه و صنعتی برسانیم بی شک بخش های زیادی از جوانان در رشته های مختلف می توانند به اشتغال پایدار برسند .
اجلالی در پایان ضمن قدر دانی از مردم و تسلیت و تبریک ایام محرم و هفته دفاع مقدس گفت: اگر ما هزاران اختراع و خدمت برای امت اسلامی انجام دهیم نمی توانیم گوشه ای از رشادت های شهدا را جبران کنیم زیا تمام هستی یک ملت به خونهایی بستگی دارد که در راه آرمانها داده شده است.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها