خبرهای داغ:
رزمنده و راوی دفاع مقدس:

حرکت مدافعان حرم استمرار حرکت رزمندگان دفاع مقدس و شهدای کربلا است

رزمنده و راوی دفاع مقدس با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس استمرار فرهنگ عاشورا بود، بیان کرد: اکنون نیز حرکت مدافعان حرم استمرار حرکت رزمندگان دفاع مقدس و شهدای کربلا است.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۹۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم یادواره شهدای محله ولیعصر(عج) و یادبود شهدای مدافع حرم با سخنرانی حسین صلح‌جو، از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس شب گذشته در مسجد ولیعصر(عج) قزوین برگزار شد.
صلح‌جو در این مراسم با اشاره به تقارن ایام محرم با هفته دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس استمرار فرهنگ عاشورا است و رزمندگان ما با قدم‌های استوارشان جا پای شهدای کربلا گذاشتند و در ایمان، فداکاری، بصیرت، ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت‌طلبی نمونه بودند.
وی افزود: علت تأثیرگذاری و ماندگاری شهدای کربلا در یاری به موقع امام‌شان بود که همین ویژگی و خلصت را رزمندگان ما نیز داشتند و اکنون نیز حرکت مدافعان حرم استمرار حرکت رزمندگان دفاع مقدس و شهدای کربلا است.
صلح‌جو خاطرنشان کرد: آرامش، آسایش و امنیت کشور و هر چه که داریم را مدیون خون شهدا هستیم و خانواده‌های معظم شهدا نیز در افتخارات دفاع مقدس سهیم هستند و ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده شهدا است.
1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها