آیت الله خاتمی:

وظیفه حکومت صاف کردن جاده بهشت است/ دشمن به دنبال ایجاد اسرائیل جدید در منطقه است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور که می‌گفت نمی توان به زور مردم را وارد بهشت کرد، بیان داشت: وظیفه حکومت اسلامی، صاف کردن جاده بهشت است.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۷۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد خاتمی ظهر امروز در همایش یاران خراسانی ولایت که به همت بسیج ادارات شهید رجایی استان در مجتمع آفتاب ولایت در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) معتقد بودند بیشترین ضربه به اسلام را کسانی زدند که این دین را یک جانبه نگاه کردند.

وی گفت: حکومت باید بسیج داشته باشد که نهادی آماده برای دفاع از نظام اسلامی است و این آمادگی در تمامی اقشار بسیج باشد و از جمله اقشار تأثیر گذار، بسیج ادارات است.

خاتمی ابراز داشت: مردم با مقام معظم رهبری و مسئولان نظام مستقیم ارتباط ندارند و اگر کارمندان و نیروهای ادارات خوب یا بد عمل کنند پای نظام نوشته می‌شود.

وی تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس باید در گفتمان مقاومت دمید چراکه گفتمان سید الشهدا(ع) و اصحاب ایشان است .

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگر سخنان خود گفت: هدف دشمنان ایجاد اسرائیل جدید در منطقه است و در مخالفت با این موضوع همگرایی خوبی بین ایران، ترکیه، عراق و سوریه ایجاد شده است.

وی ابراز داشت: موافقان همه‌پرسی پرچم اسرائیل را در راهپیمایی‌ها حمل می‌کردند و پسر بارزانی نیز از اسرائیل تشکر کرد.

آیت الله خاتمی با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور که می‌گفت نمی توان به زور مردم را وارد بهشت کرد،گفت: وظیفه حکومت اسلامی، صاف کردن جاده بهشت است.

وی در پایان گفت:  اگر مردم را داشته باشیم نظام را داریم و اگر مردم نباشند نظام را نداریم و حتی اگر بهترین حاکم بر سر کار باشد اما مردم را نداشته باشد کاری از پیش نمی برد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها