خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت قدس میامی:

هدف از اجرای عملی میدان تیر ارتقاء آمادگی بسیجیان است

فرمانده حوزه مقاومت قدس میامی گفت: هدف از برگزاری فراخوانی و اجرای میدان تیر، ارتقای آمادگی و توان رزم، سازماندهی و حفظ و انسجام، آموزش و ارتقاء توان معرفتی و بصیرتی بسیجیان است.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۶۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

طالب  شاه محمدی، فرمانده حوزه مقاومت قدس میامی در حاشیه این فراخوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی گفت: آموزش تخصصی سلاح سازمانی، حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی رزمی بسیجیان، تمرین فراخوانی یگانی و فعالیت‌های گروهی از اهداف و منظورهای این برنامه بود.

وی افزود: در این فراخوانی اجرای میدان تیر عملی با هدف ارتقاء آمادگی بسیجیان برگزار شد.

 فرمانده حوزه مقاومت قدس میامی عنوان کرد:هدف از برگزاری این فراخوان، ارتقای آمادگی و توان رزم، سازماندهی و حفظ و انسجام، آموزش و ارتقاء توان معرفتی و بصیرتی بسیجیان سازماندهی شده در قالب گروهان ها و دسته های گردان بیت المقدس است.

شاه محمدی با بیان اینکه در این فراخوانی بیش از 240 نفر از بسیجیان حضور داشتند، بیان کرد: بسیجیان گردان بیت المقدس آماده حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان هستند.

وی به اجرای برنامه های فرهنگی در قالب آموزش دهی به بسیجیان برای مبارزه با جنگ نرم دشمن در این فراخوان اشاره کرد و گفت: برگزاری حلقه های شجره طیبه صالحین از جمله برنامه های فرهنگی است که در این فراخوان برگزار شد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها