خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

استاندار قزوین با خانواده‌های شهدای قزوین دیدار کرد

همزمان با هفته دفاع مقدس، استاندار قزوین به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده‌های شهدای قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۱۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از مدیران با خانواده‌های شهدای قزوین دیدار کردند.
در ابتدا، استاندار قزوین با خانواده شهیدان سید محسن و سید مصطفی حاجی‌میری و جانباز مسعود حاجی‌میری دیدار کرد.
طی این دیدار، سید حبیب‌الله حاجی‌میری پدر شهیدان حاجی‌میری به خاطرات فرزندانش اشاره کرد و گفت: فرزند کوچکم برای رفتن به جبهه تلاش در جلب رضایتم داشت ولی بنده مخالفت می‌کردم.
حاجی‌میری افزود: یک روز که در مغازه‌ام بودم، شهید سید مصطفی نزدم آمد و گفت: بابا با یک واسطه نزدت آمدم تا رضایت دهید به جبهه بروم.
وی ادامه داد: به فرزندم گفتم واسطه‌ای که آوردی نمی‌بینم، شهید سید مصطفی پاسخ داد واسطه‌ی من حضرت رقیه(س) طفل سه ساله امام حسین(ع) است که با گفتن این حرفش او را در آغوش گرفته، بوسیدم و گریه کردم.
پدر شهیدان حاجی‌میری گفت: خوشا به سعادت شهدا که راه درست را انتخاب کردند و در مسیر شهدا و احیای حق دین محمد(ص) گام برداشتند و به مقام والای شهادت نایل شدند.
در ادامه، استاندار قزوین با خانواده شهیدان علی و محمدرضا قاقازانی و جانباز احمد قاقازانی دیدار کرد و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان تجلیل به عمل آورد.
محمود قاقازانی پدر شهیدان قاقازانی گفت: فرزند شهیدم علی در کربلای 4 و محمدرضا در عملیات بدر به شهادت رسیدند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها