خبرهای داغ:
در اقبالیه برگزار شد:

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهر اقبالیه با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شورای شهر و شهردار اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۳۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهر اقبالیه با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شورای شهر و شهردار اقبالیه برگزار شد.
حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان ریس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قزوین گفت: فلسفه نهضت امام حسین(ع) احیا امر به معروف و نهی از منکر است، و از اولین ویژگی های تاسیس حکومت اسلامی احیا معروفات، احاطه منکرات و اقامه نماز بعنوان بازدارنده منکرات است.
فاطمیان در ادامه بیان کرد: با وجود پیشرفت های علمی مختلف در جمهوری اسلامی، در زمینه امر به معروف و نهی از منکر غفلت شده است. و سر لوحه انبیا ابتدا دعوت به معروف و بعد نهی از منکر است. و امروزه یکی از منکرات و آسیب های اجتماعی بد حجابی خانم ها است. و پس از سلام، امر به معروف بصورت لسانی وظیفه عموم مسلمین است.
وی مسئله امر به معروف و نهی از منکر را امری فطری دانست و افزود: ‌به علت غفلت مسئولین آسیب های اجتماعی افزایش پیدا کرده است و دشمن در صدد گرفتن حیا از بانوان اجتماع است.
در ادامه حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: فریضه امر به معروف بسیار مهم است و این مهم را باید از خود آغز کنیم و مسئولین در این زمینه باید بی وقفه تلاش کنند.
وی خاطر نشان کرد: اگر یک مسئول در این فریضه کوتاهی کند تأثیر منفی خواهد گذاشت و سعی کنیم که از خود شروع کنیم.
4001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها