همایش رزمندگان حاضر در هشت سال دفاع مقدس خلخال همزمان با ششمین روز از ایام هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۳۲۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

در این آئین که روز چهارشنبه با حضور صدها نفر از رزمندگان پیشکسوت و حاضر در دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان خلخال در مصلای نماز آیت الله خامنه ای این شهر برگزار شد برنامه های مختلفی اجرا و از رزمندگان تجلیل شد.

همایش دفاع مقدس در خلخال برگزار شد
سرهنگ جهانبخش عطایی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در این آئین رزمندگان حاضر در هشت سال دفاع مقدس خلخال را افتخاری بزرگ برای مردم مومن و قدرشناس این شهرستان دانست و گفت: به برکت جانفشانی و ایثارگری شهدای گرانقدر ایثارگران از خود گذشته و رزمندگان دوران دفاع مقدس کشور است که امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت های بزرگ جهان مطرح است .
وی افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران اسلامی نهادینه است هیچ آسیبی از جانب دشمن کشور ما را تهدید نخواهد کرد.
سردار سرتیپ محمد علی حق بین ، فرمانده لشگر عملیاتی 16 قدس استان گیلان نیز در سخنانی حضور ارزشمند رزمندگان در این همایش را نمایش فدرت ، صلابت و عزت رزمندگان و نظام اسلامی ایران دانست و گفت: این حضور حاکی از دلدادگی رزمندگان این شهرستان رهبر معظم انقلاب در دفاع از آرمان های نظام اسلامی است.
وی افزود: اگر امروز با حضور رزمندگان دوباره در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حضور فعال داریم بدلیل عشق قلبی به خاندان اهل بیت و دفاع از تمامیت اسلام از اقصی نقاط دنیا است و مردم ولایی ایران مقتدر مانع از دستیابی دشمن به اهداف خود در خاورمیانه برای جلوگیری از نفوذ اسلام و خود خواهی های اسرائیل خونخوار و جنایتکار در منطقه خواهد بود.
وی با اشاره به تلاش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و در سخت ترین شرایط مبارزه با استکبار جهانی آمریکا و رژیم بعث گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود خود از کیان اسلامی دفاع کرده و دشمن تا دندان مسلح و مورد حمایت کشورهای بزرگ را از خاک وطن بیرون کردند.
در این مراسم از سیدیحیی محمدی ، شهید خدمتعلی رجبی ، ابراهیم اسکویی ، موسی هژبری ، پروین آهنگر ، محسن عیدی ، اسفندیار هوشیار ، محرم جدی، سید عابد طیار ، سیدولی الله کسایی ، عادل صبوری ، یعقوبعلی صحرایی ، سیف الله معصومی و مصطفی کریمی و جهانبخش عطایی که از زمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون مسوولیت فرماندهی بسیج سپاه ناحیه خلخال را برعهده داشتند تجلیل شد.
در این مراسم امیرعلی عباسی رزمنده کوچک و هشت ساله خلخالی مدال کسب شده قهرمانی کشوری خود را به خانواده شهید مدافع حرم شهید محسن حججی تقدیم کرد.

منبع، ایرنا

ارسال نظرات