خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)

اطاعت از رهبری و وحدت در این امر باید سرلوحه امورما باشد

امروز ما باید مطالعه، خداشناسی و خودشناسی را به سطح بالایی برسایم تا بتوانیم دشمن را بشناسیم و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم. باید علم و معرفتمان بالا رود، اطاعت از رهبری و وحدت در این امر باید سرلوحه امورما باشد.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۱۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در جمع کارکنان شرکت آلومتک قزوین برگزار شد در خصوص معنا و مفهوم دفاع مقدس بیان داشت: ابتدا باید بدانیم که چرا ما به این دفاع، دفاع مقدس می گوییم و بدانیم دشمنان ما در این جنگ چه کسانی بودند و علت دشمنی آنها چه بود و سپس بدانیم دستاوردها و عوامل پیروزی ما در جنگ تحمیلی چه بود.
وی گفت: بزرگ ترین دشمن اسلام یهود بوده و دشمنی این قوم از زمان پیامبرنمایان بوده است و یهود در صدد جلوگیری از ظهور اسلام و نبوت پیامبر برآمدند اما خداوند طبق آنچه وعده داده بود یاریگر دین اسلام و پیامبر اسلام بود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به دسته بندی یهودیان به سه گروه مختلف اظهار داشت: طبق این دسته بندی، مسلمان ها به قومی وحشی تشبیه شده اند. اما ما ایرانی ها با رهبری امام خمینی توانستیم هم از مرزهای کشور و هم از دین اسلام دفاع کنیم و علت نامگذاری دفاع مقدس به دلیل حمایت و حفظ دین اسلام است که یاریگردین خدا بودیم.

بهرامی افزود: طبق وعده الهی که اگر دین من را یاری کنید من نیز شمارا یاری خواهم کرد، در دوران دفاع مقدس ما با دست خالی هشت سال مقابل دشمنی که تا دندان مجهز بود ایستادیم و تنها یاری خداوند و مقاومت رزمندگان و مردم بود که در این جنگ سربلند و پیروز بیرون آمدیم.

وی اضافه کرد: اسلامی که پرچمش در دوران پهلوی به زمین افتاده بود توسط امام خمینی برپا شد و دشمن متوجه ظهور و بروز دین اسلام در داخل کشور ما شد و بر همین اساس جلساتی را تشکیل داده و جنگی را از طریق کشور عراق بر علیه ما طراحی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)بر همین اساس دشمنان ما هشت سال بر علیه دین خدا با ما جنگیدند و ما هشت سال جوانمردانه مقابل این دشمنان ایستادیم و همین امر موجب شد تا این ایستادگی نام دفاع مقدس را به خود بگیرد.

بهرامی ادامه داد: اگر رضای خدا و هدایت های پیامبرگونه امام خمینی و وحدت مردم و همبستگی نیروهای منسلمان نبود هرگز نمی توانستیبم این جنگ را به پایان برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز دفاع همچنان باقیست اما شکل آن تغییر کرده است. در هشت سال دفاع مقدس همه اقشار جامعه جانانه وارد میدان شدند. در جنگ گرم دشمن ما مشخص بود اما در جنگ نرم دشمن پنهان است. امروز ما باید مطالعه، خداشناسی و خودشناسی را به سطح بالایی برسایم تا بتوانیم دشمن را بشناسیم و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم. باید علم و معرفتمان بالا رود، اطاعت از رهبری و وحدت در این امر باید سرلوحه امورما باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در ادامه تصریح کرد: دشمنان از طریق جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی بین مسلمانان نفوذ کرده و آنها را از اوج عزت به اوج ذلت کشاندند و این امر می طلبد که بصیرت ما مسلمانان بیش از پیش باشد.

 1008/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها