خبرهای داغ:
مسئول حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود:

ترویج فرهنگ عاشورایی در بین جوانان از رسیدن دشمنان به اهدافش جلوگیری می کند

حسنی گفت: دشمنان توطئه هایی برای جوانان ایران اسلامی در سر دارند که ترویج فرهنگ عاشورایی در بین جوانان از رسیدن دشمنان به اهدافش جلوگیری می کند.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۸۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
فرشته حسنی مسئول بسیج دانش آموزی حوزه کوثر در حاشیه برگزاری همایش احلی من العسل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود با اشاره به اینکه همایش احلی من العسل ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود اظهار کرد: این همایش با هدف آشنایی جوانان با واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تبیین رسالت حضرت زینب (س) از دیگر اهداف برگزاری این همایش است افزود: در این همایش با استفاده از سخنرانان مجرب، مداحان خانم و اجرای نمایش سعی می‌شود حقایق واقعه عاشورا برای جوانان تبیین شود.
حسنی با تاکید بر اینکه سعی ما ایجاد تنوع در برنامه‌های این همایش است تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود در جامعه جوانان را باید با قیام و رسالت عاشورا آشنا کرد.
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی کوثر ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران چندان با واقعه عاشورا بی ربط نیست و شهید حججی با الگو قرار دادن اباعبدالله برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) اقدام کرده و به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر این شهید معزز در ماه محرم برای تشییع به وطن بازگشته است.
وی با بیان اینکه باید از خودگذشتگی شهدا را برای جوانان الگو کرده و این گونه تفکرات را در بین آن‌ها ایجاد کنیم گفت: دشمنان توطئه‌هایی برای جوانان ایران اسلامی در سر دارند که ترویج فرهنگ عاشورایی در بین جوانان از رسیدن دشمنان به اهدافش جلوگیری می‌کند.
حسنب با تاکید بر اینکه این همایش برای دختران و پسران همزمان با روز ششم محرم منتسب به حضرت قاسم برگزار می‌شود تصریح کرد: مسئولان مدارس باید توجه داشته باشند که دانش آموزان علاوه بر تحصیل به برنامه‌های فرهنگی نیز نیاز دارند که وظیفه معاونت پرورشی در مدارس پرورش روح و روان دانش آموزان در مسائل فرهنگی و دینی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار