خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا:

امام حسین(ع) اسلام را از انحراف و نابودی نجات داد

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا گفت: ولایت مداری مهم ترین نقطه اشتراک عاشورا و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۸۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، محمد علی ملک محمدی در یادواره شهدای دانش آموزی بوئین زهرا با بیان اینکه دفاع مقدس ما امتداد عاشوراست و انقلاب اسلامی ما با عاشورا اشتراکات فراوانی دارد گفت: اولین نقطه اشتراک دفاع مقدس با عاشورا خدامحوری است و هدف قیام امام حسین (ع) هم فقط الهی بود.
وی ادامه داد: جامعه زمان امام حسین (ع) به سمتی پیش می رفت که اسلام به کلی منحرف می شد و برای اینکه اسلام به ریل اصلی خود بازگردد راهی جزء شهادت برای امام حسین (ع) باقی نمانده بود.
ملک محمدی با اشاره به اینکه صحنه عاشورا از اول تا به آخر فقط برای خداست اطاعت امر خداست و یاران امام حسین (ع) با انگیزه الهی به سوی شهادت شتافتند افزود: در دفاع مقدس هم انگیزه فقط الهی بود شهدای مظلوم مدافع حرم ما هم  فقط برای رضای خدا به سوی شهادت می روند.
وی عزتمندی و دوری از ذلت را نقطه اشتراک دیگر دفاع مقدس و عاشورا دانست و ابراز داشت: امام حسین (ع) در کربلا هرگز زیر بار ذلت نرفت و شهادت عزتمندانه را بر زندگی ذلت بار ترجیح داد در دفاع مقدس هم شهدای عزیز ما زیر بار ذلت نرفتند و شهادت عزتمندانه را برگزیدند.
ملک محمدی ولایت مداری و ذوب در ولایت بودن را از نقاط اشتراک دیگر دفاع مقدس و عاشورا برشمرد و خاطرنشان کرد: در جای جای صحنه عاشورا ولایت مداری اصحاب امام حسین (ع) مشهود بود در دفاع مقدس هم رزمندگان اسلام گوش به فرمان و مطیع امر ولی فقیه خود بودند و قریب به اتفاق وصیت نامه شهدا این است که ولی فقیه را تنها نگذارید.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با بیان اینکه ظلم ستیزی، گذشت از جان و مال، بصیرت و به موقع عمل کردن و ماندگاری از اشتراکات دیگر دفاع مقدس و عاشوراست تاکید کرد: تا مادامی که ما به این اشتراکات عمل نماییم قطعا ما پیروز خواهیم شد.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها