خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

تبیین درست گنجینه دفاع مقدس نسل جوان را از انحرافات مصون ‌می‌دارد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است، گفت: اگر به درستی این گنجینه تبیین شود نسل نوجوان و جوان ما را در برابر انحرافات و چالش‌ها مصون خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۷۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

تبیین درست گنجینه دفاع مقدس نسل جوان را از انحرافات مصون ‌می‌داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مظاهر مجیدی در همایش رزمندگان دفاع مقدس شهرستان نهاوند اظهار داشت: دوران جنگ تحمیلی لحظات بسیار حساس و حیاتی بود که پشت سر گذاشتیم که این دوره و تاریخ از انقلاب اسلامی همه حماسه و خاطره، درس، پند و اندرز است که اگر  ما بتوانیم آن فرهنگ را نهادینه کنیم اثرات خوبی در پیشبرد انقلاب خواهیم داشت .

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است، گفت: اگر به درستی این گنجینه تبیین شود نسل نوجوان و جوان ما را در برابر انحرافات و چالش‌ها مصون خواهد کرد، بنابراین می‌طلبد هر چند وقت یک‌بار مروری بر این تاریخ بسیار غنی داشته باشیم تا فراموش نکنیم که چه زحمت‌ها کشیده شده و چه خون‌ها ریخته شده تا به این دفاع مقدس برسیم  .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان داشت: مردم در آن سال‌ها با تبعیت از رهبری پای کار آمدند و در جنگ شرکت کردند و توانستند با هم‌افزایی مشکلات پیش آمده را رفع و رجوع کنند که بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان بسیجی نیر سهم بزرگی در این تاریخ به وجود آمده داشتند .

وی ادامه داد: یکی از کسانی که بیشترین نقش را در پیروزی در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران داشت حضرت امام خمینی(ره) بودند که ایشان شخصیتی است با ابعاد گوناگون که باید شخصیت امام(ره) را در جنگ بشناسیم شخصیتی که در همان روزهای اول جنگ تحمیلی جنگ را مهار کرده و رهبری و هدایت جنگ را برعهده گرفتند.

سردار مجیدی با بیان اینکه این رسالت و بزرگواری حضرت امام(ره) بود که توانست جنگ را به پایان برساند، افزود: اگر امروز می‌گوییم اطاعت از رهبری به‌خاطر این است که در تنگناها و سختی‌ها انقلاب اسلامی را چنان هدایت کرده‌اند که توانسته ایم در همه عرصه‌ها از پس دشمنان برآییم .

وی تصریح کرد: امروز سهم رهبری در هدایت انقلاب اسلامی همان اندازه است که سهم امام خمینی (ره) در دوران جنگ تحمیلی بود .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت:  تمام جهان گوش به منویات مقام معظم رهبری می‌دهند و برخی از دشمنان ما می‌گویند رهبر ایران با سخنان خود تمام بافته‌های ما را از بین می‌برد. 

وی با بیان اینکه اگر ما در جنگ هشت ساله تحمیلی بر دشمنان پیروز شدیم رمزش پیروی از رهبری و ولایت فقیه بود، خاطرنشان کرد: اگر ما امروز می‌خواهیم ایران را از مشکلات برهانیم راه آن اطاعت از رهبری است و بنا به منویات مقام معظم رهبری باید انقلابی باشیم، انقلابی بمانیم و انقلابی در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات