خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر محمود آباد نمونه:

تلاش کنیم درس های دفاع مقدس را به نسل جوان برسانیم

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر محمود آباد نمونه گفت: نباید بگذاریم ارزش های دفاع مقدس کم رنگ شود، همه باید برای انتقال اندرس ها به نسل جوان تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۸۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

حمیدرضا ایراندوست فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر محمود آباد نمونه در جمع بسیجیان این شهر با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس برای ما درس عزت و روحیه شهادت‌طلبی و روحیه انقلابی دارد و برکات بسیاری برای ما داشت و فرماندهان بزرگی را تربیت کرد.
وی به سلحشوری  و اعتقادی رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان در تمام عملیات‌هایی که انجام شد با اتکا  به خداوند و تأسی از اهل بیت(ع) و ذکر دعا و مناجات در سنگرهای جبهه با تمام وجود با دشمن  می‌جنگیدند.
ایراندوست متذکر شد: نسل جوان ما به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب نباید نسبت به دفاع مقدس بی‌تفاوت باشند چراکه امروز دشمنان ما سعی در کم‌رنگ کردن ارزش‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس تلاش می‌کنند و این موضوع بسیار خطر ناک است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر محمود آباد نمونه یادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا اطلاعات ارزشمند از دوران دفاع مقدس به مردم و نسل جوان منتقل کند و رژه حماسی نمونه ای از اقتدار جوان های ایرانی است .
وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: جوانان این مرز و بوم حاضرند با عشق و علاقه برای دفاع از میهن و حتی حریم حرم ائمه در سایر کشورها جان خود را نثار کنند و با شجاعت در این راه گام بردارند.
ایراندوست عنوان کرد: امروز به لطف انقلاب، مقام معظم رهبری و حضور مردم توانسته ایم بهترین تجهیزات نظامی را در کشور تولید کنیم که این موفقیت از دستاوردهای انقلاب است.
این مسوولدر پایان  اظهار کرد: قدر این امنیت را بدانیم و راه شهدا را که در جبهه نبرد حق علیه باطل، دعوت حق را لبیک گفته و رشادت‌های زیادی را به نمایش گذاشته ادامه دهیم.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها