جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

عاقبت ترس از دشمن نابودی است/ تفکر انقلابی در حال گسترش است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: تفکر انقلابی در دنیا در حال گسترش است و همین تفکر باعث پیروزی جبهه مقاومت شده است.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۱۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار غفورپور در مراسم افتتاحیه حوزه حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیشابور اظهار داشت: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است، مردم ما از امام خود برای قیام دعوت کردند و تاکنون پای آرمان‌های خود ایستادگی کرده اند.

وی افزود: اخلاصی که شهدا در اهداف خود دارند غیر از پیروزی ثمره‌ای ندارد، درست است در جنگ هزینه و شهدای زیادی را دادیم، ولی راه حق هزینه دارد، ولی فایده و منفعتی که برای جامعه دارد غیر قابل حساب است.

غفورپور با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) گفت: در آینده ما سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهیم کرد به برکت خون همین شهدا است.

وی بیان کرد: اگر در جبهه‌های مختلف جبهه مقاومت در حال پیروزی است بخاطره خون شهدا است، اگر به حوادث سوریه و یمن توجه کنیم می‌بینیم هنوز پرچم مقاومت کارگشا است.

غفوپور گفت: در چند سال پیش که استکبار داعش را در سوریه ایجاد کرد چه کسی فکر می‌کرد سرانجام سوریه به پیروزی منجر خواهد شد، همه از پیرزوی سوریه ناامید بودند، ولی اکنون شاهد پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت هستیم.

وی ادامه داد: تفکر نقلابی و مقاومت از مرز‌های ایران خارج شده است، به همت این تفکر دنیا در حال تغییر است، رژیم اسد برای ما زیاد مهم نیست بلکه نمای مقاومت مهم است و انصافا هم خاندان اسد در کنار مقاومت ایستادگی کردند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: مردم ما از هیمنه آمریکا و رژیم بعث عراق نمی‌ترسیدند، ولی در همان شرایط سخت ایستادگی کردند و خداوند متعال هم جواب این ایستادگی را پیروزی قرار داد.

وی افزود: تمام امکانات کشور‌های منطقه به کمک داعش در عراق آمدند، ولی مردم عراق زیر پرچم مرجعیت توانستند بر داعش پیروز شوند، مردم کوفه دعوت امام حسین (ع) را اجابت نکردند، در همین زمان کنونی معمر قذافی در لیبی تأسیسات هسته‌ای خود را به طور کامل از ترس آمریکا جمع آوری کرد و همین آمریکا بعد چند وقت او را نابود کرد، ما نباید از دشمن بترسیم، زیرا عاقبت ترس نابودی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها