خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس

برگزاری یادواره هفت شهید شهرک ابوذر شاهرود+عکس

یادواره هفت شهید شهرک ابوذر شاهرود به همت پایگاه امام عسکری(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۱۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره هفت شهید شهرک ابوذر به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام عزای حسینی به همت پایگاه امام حسن عسکری (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و هیئت جانثاران در مسجد سیدالشهدا شهرک ابوذر شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که امام جمعه شهرستان، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی، دادستان شهرستان، معاون فرماندار شهرستان و رئیس اداره اوقاف و امورخیریه و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، سردار حسن رحیمی از فرماندهان میدانی جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه در سخنانی با تاکید بر اقتدار ایران اسلامی در جهان و منطقه به تفکر انقلابی و بسیجی اشاره کرد و گفت: تفکر ناب اسلام که برگرفته از قیام عاشورای حسینی است در انقلاب اسلامی تبلور یافت و دفاع مقدس را آفرید و امروز این تفکر در جهان اسلام ریشه دوانده و پیروزی‌های ما در عراق و سوریه به برکت این تفکر ناب است.
وی افزود: امروز دشمنان ما از این تفکر هراس دارند و هر چه می‌کنند نمی‌توانند در برابر این تفکر عکس العملی نشان دهند و برای همین هر روز دسیسه‌ای جدید ایجاد می‌کنند و ما باید هوشیار باشیم و مراقبت کنیم که دشمن ضربه خود را وارد نکند.
رحیمی با تاکید بر ولایت پذیری گفت: تمام تلاش دشمن امروز کمرنگ کردن ارزش‌های ناب اسلامی در جامعه است که مهمترین آن ولایتمداری جامعه است و آن‌ها می‌خواهند این تبعیت از ولایت را کمرنگ کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند و همان کاری که ۱۴۰۰ سال پیش بر امام حسین کردند را امروز انجام دهند.
در این مراسم محسن مریدیان به مرثیه خوانی و عزاداری در رثای اباعبدالله و شهدای مدافع حرم پرداخت و سرودی نیز به همت بسیجیان پایگاه در مورد شهدای مدافع حرم اجرا شد.
لازم به ذکراست شهرک ابوذر هفت شهید دارد که از آن‌ها می‌توان به قربان گرزین و رضا حسام جبلی اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها