خبرهای داغ:
به همت کانون بسیج هنرمندان

اجرای نمایش خیابانی "کاروان خورشید"در شاهرود+عکس

نمایش خیابانی "کاروان خورشید" به همت کانون بسیج هنرمندان شاهرود اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۴۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نمایش خیابانی "کاروان خورشید" به همت کانون بسیج هنرمندان شاهرود در روز رژه نیرو‌های مسلح شهرستان به نمایش درآمد.
عباس اعتماد مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود با اشاره به این نمایش خیابانی اظهار کرد: این نمایش با حضور بیش از ۲۰ نفر از هنرمندان بسیجی با موضوع ورود کاروان امام حسین (ع) به کربلا و حضور حضرت زینب (س) به کربلا در کنار بنی هاشم و خروج حضرت از کربلا در روز یازدهم محرم که در غربت کامل همراه اسرا به شام بلا رفتند به تصویر کشیده شده است.
وی افزود: این نمایش خیابانی روز ۳۱ شهریور ماه در رژه نیرو‌های مسلح شهرستان به نمایش عمومی درآمد و انشاالله در روز یازدهم محرم نیز در حاشیه نخل گردانی شاهرود اجرا خواهد شد.
اعتماد خاطر نشان کرد: استفاده از ابزار هنر برای شناساندن فرهنگ عاشورا بسیار اثرگذار است چرا که با اجرای این نمایش درک صحنه‌ها را بیننده ملموس‌تر می‌شود.
وی با اشاره به اسارت و شهادت شهید حججی گفت: این تصاویری که از این لحظات به تصویر کشیده شد احساسات ملت را هماهنگ با عاشورا و کربلا کرد و اثرگذاری هنر را بیش از گذشته نشان داد که این جمعیت میلیونی برای تشییع او به میدان آمدند و این اثر هنر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها