فرمانده حوزه کربلا کلیبر:

دشمنان با پیروزی جبهه مقاومت فهمیدند حریف قدری دارند

فرمانده حوزه کربلا کلیبر در این نشست بصیرتی در پایگاه شهید مدنی کلالق گفت: با پیروزی رزمندگان ما در جبهه مقاومت برای آزادسازی مناطق اشغالی، دشمنان فهمیدند که با حریف بسیار قدری طرف هستند.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۴۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی علیاری گفت: در دوران دفاع مقدس دشمنان ما در مرحله تهاجم به کشورمان، فکر می کردند با یک کشور ضعیف با ارتش تضعیف شده طرف هستند و در زمان تجاوز و اشغال به راحتی به مقاصد خود می رسند.

وی افزود: با یاری خداوند پس از حدود یک سال و با سازماندهی سپاه و بسیج، مرحله جدیدی شکل گرفت که در این مرحله با طراحی عملیات هایی همچون ثامن الأمه، طریق القدس و فتح المبین خیلی از مناطق اشغال شده به دست رزمندگان اسلام آزاد شد.

علیاری بیان کرد: با بروز و ظهور سپاه و بسیج و درک دشمنان از وجود پدیده جدید، همه امکانات خود را برای کمک به کشور متجاوز عراق و جلوگیری از شکست این کشور در مقابل جوانان ما گسیل و بقیه کشورها را نیز با خود همراه نموده و متحد کردند.

علیاری خاطرنشان کرد: در طول دفاع مقدس مردم و مسئولان ما مشکلات خیلی سنگینی را متحمل شده اند و خون های زیادی را پای این انقلاب ریخته اند که در زمان فعلی باید هم مردم و هم مسئولان با یادآوری آن از جان گذشتگی ها، در جهت اعتلای انقلاب اسلامی با همه توان این انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم.

ارسال نظرات