خبرهای داغ:
در خاتمه هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

گلباران گلزار شهدای شهر آبیک

در اخرین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی گلزار شهدای شهر آبیک گلباران شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۶۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مراسم عطراگین گلزار شهدای شهر ابیک بیان کرد: ما هر چه در دفاع مقدس دیدیم به تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین بود و اگر جلوه هایی که ما از هفته دفاع مقدس دیدیم به این نکته میتوان پی برد که همه این ها برگرفته و پیروی از حادثه کربلا می کند.
حجت الاسلام پنجی خاطرنشان کرد: اگر زنان و مردان ما در دفاع مقدس نقش افرین بودند بدلیل این است که تاسی به حضرت اباعبدالله و یارانش کردند.
وی ابراز کرد: در طول ۸سال دفاع مقدس با اینکه عده و عُده دشمن بسیار بالا بود ولی چه شد که رزمندگان اسلام پیروز شدند؟ مگر بغیر از این است که این پیروزی ها از ایمان و باور رزمندگان نشات میگرفت و اگر این اعتقادات نبود امکان ایستادگی در برابر دشمن نداشتیم.
این مقام مسئول بیان کرد: بزرگان و اساتید اخلاق با ۶۰سال تجربیات اخلاقی به این نکته رسیده اند که اگر قلبی میخواهد به کمال انسانی برسد باید مالامال از ایمان و تقوا باشد و چه کسی است که این ادعا را کند که به دنیا دلبستگی ندارد؟ ولی در همین هیاهو امثال شهید حججی ها به دنیا پشت می کنند و چنین دلاور مردی ها را بوجود می آوردند.
حجت الاسلام پنجی افزود: شهدای ما رفتند که دستان ما در دست خدا باشد و به کمال انسانی برسیم و البته وظیفه ما نیز این است که بتوانیم رهرو راه شهید باشیم.
وی بیان کرد: در دنیای معاصر و جایی که استکبار جهانی تمام هم و غم خود را بر این گذاشته که ما درا از ایمان تهی و خالی کند باید با تاسی به شهدا عزت و ایستادگی مان را حفظ کنیم و هر وقت تکیه بر ایمان و خدا داشتیم پیروز شدیم و هر وقت به مسائل مادی و غیر الهی تکیه کردیم شکست خوردیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع) آبیک در خاتمه یادآور شد: هفته دفاع مقدس برگی از تاریخ یک ملتی است که تواتستند عزت و ایمان را برای خود به بار بیاورند و انقلاب ما نیز با این ایمان و باور قلبی ان شاالله به انقلاب جهانی حضرت مهدی پیوند خواهد خورد.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها