خبرهای داغ:

اردوی فرهنگی ورزشی بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) امور انتقال غرب شرکت برق منطقه ای سمنان (شهرستانهای گرمسار و آرادان ) در اردویی یک روزه به شهر مقدس قم موفق به زیارت مرقد شریف حضرت فاطمه معصومه (س) گردیدند.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۶۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، علی کمالی ، مسئول پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های فرهنگی این اردوی یکروزه بیان داشت: در این اردو ، بسیجیان با حضور در مسجد مقدس جمکران و شرکت در مراسم های سوگواری حضرت ابا عبدا.. الحسین (ع)، به عزاداری پرداختند. 

همچنین بسیجیان پایگاه بقیه ا... (عج) امور انتقال شرق شرکت برق منطقه ای سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در قالب اردوی فرهنگی ورزشی از منطقه کوهستانی" ابرسج" که در شمال شهرستان شاهرود واقع گردیده دیدن و سپس با حضور در گلزار شهدای شاهرود به مقام والای شهداء به ویژه شهیدان همکار و شهدای منتسب به کارکنان این شرکت با ذکر فاتحه و زیارت عاشورا ادای احترام نمودند .

علی ولیان ، مسئول پایگاه بسیج بقیه ا.. (عج) افزود : همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و تقارن آن با هفته دفاع مقدس ، بسیجیان پایگاه بقیه ا... (عج) شهرستانهای دامغان و شاهرود با حضور در پایگاههای انتقال خون این دو شهرستان،  خون خود را به نیازمندان اهداء کردند .

 لازم به ذکر است؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدامات فرهنگی ورزشی متنوعی از سوی پایگاه های بسیج شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید که برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از کارکنان رزمنده  این شرکت ، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس ، برگزاری حلقه های تعالی ، برگزاری مسابقات ورزشی دارت و تیراندازی  ، بازدید از کارخانه عقاب افشان سمنان ،حضور مراسم سیاسی و عبادی نماز جمعه و شرکت در مراسم های عزاداری حضرت اباعبدا.. الحسین (ع) از دیگر فعالیت های بسیجیان این شرکت در هفته دفاع مقدس می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار