خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی؛

خلأ عاطفی مهم‌ترین عامل ایجاد انحرافات اجتماعی است

یک کارشناس مذهبی در کارگاه مادرانه در سرخه گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد انحرافات و هنجارهای اجتماعی وجود خلأ عاطفی در خانواده‌ها است.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۸۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، كارگاه مادرانه با حضور محبوبه مهدوي ن‍‍‍ژ‍اد مربي حلقه های صالحين با محوريت كج روي و انحرافات اخلاقي درجامعه در پايگاه آسيه با حضور بسيجيان برگزار شد.

محبوبه مهدوي نژاد با اشاره به اينكه خانواده در درجه اول اولويت ها قرار دارد، گفت: نقش خانواده در پيشگيري از انحرافات در خانواده و در فرزندان بسيار مهم است و يك خانواده خوب باعث مي شود محيط نتواند روي فرزندان اثر بگذارد، خلا عاطفي عامل مهم در ايجاد انحرافات است و بي عاطفه شدن فرزندان نسبت به پدر و مادر را به همراه دارد.

وي افزود: گرايش و علاقه فرزندان به خواندن نماز به اين جهت است كه مدير خانواده به چاي اينكه پدر باشد، مادر است، آزادي بي قيد و شرط فرزندان در خانواده صدمات جدي را براي فرزندان به دنبال دارد.

مربي حلقه های صالحین گفت: تقواي خلوات، تنها راه نجات فرزندان و خانواده هاست و با تاكيد بر نماز شب والدين براي داشتن فرزنداني صالح و تاكيد بر مطالعه فرزندان و حتي باج دادن به آنها براي مطالعه كردن از راه هاي داشتن خانواده هايي بهتر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها