با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدای والامقام و مسئولان و به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران یادواره شهدای شهرستان بیله‌سوار با محوریت شهید والامقام مدافع حرم محسن حججی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۴۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

یادواره شهدای بیله‌سوار با محوریت شهید حججی برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شکور زارع فرمانده سپاه بیله‌سوار عصر امروز در مراسم یادواره شهدای بیله‌سوار که  با محوریت شهیدحججی در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا پل ارتباطی بین آرمان‌های شهدا و جوانان و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که برای تحقق این اهداف مسئولان وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارند.

وی افزود: کشور اسلامی ما با الگو قرار دادن فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نشان داد که به آرمان‌های خود پایبند است و جوانان غیور و بزرگواری همانند حججی‌ها را تربیت می‌کند که این مسیر باید همیشه ادامه داشته باشد تا بتوانیم نهضت حسینی را همیشه زنده و پایدار نگهداریم.

فرمانده سپاه بیله‌سوار بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی همیشه به تصور نوپا بودن انقلاب و اوضاع آشفته سیاسی کشور درصدد اجرای طرح تجزیه کشور بودند که خوشبختانه شهدای والامقام کشورمان در تمامی عرصه‌ها توانسته‌اند این نقشه‌ها را خنثی کرده و نقشه‌های آنان را ناتمام باقی بگذارند.

زارع تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین هدفی است که ما به دنبال آن هستیم و امیدواریم بتوانیم این مهم را در بین نسل جوان به طور همه‌جانبه ترویج داده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم چرا که این موضوع برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این زمینه نیاز است برگزاری یادواره‌ها و مراسم گرامیداشت شهدا در کشور به طور همه‌جانبه ترویج یابد.

ارسال نظرات