خبرهای داغ:
رئیس اداره آموزش و پژوهش شهرداري قزوين:

دوره آموزشی مهندسی شبکه در شهرداری قزوین برگزار شد

رئیس اداره آموزش و پژوهش شهرداري قزوين گفت: دوره آموزشی مهندسی شبکه ویژه کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین به مدت 30 ساعت با همکاری مرکز علمي کاربردي شهرداري قزوين برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۴۴۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين، کشاورز صفیئی رئیس اداره آموزش و پژوهش شهرداري قزوين اظهار کرد: آموزش های مهارت و فناوری به عنوان یکی از ارکان اصلی توانمند سازی سرمایه های انسانی در خصوص تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآفرین، متناسب با استعداد های افراد و نیاز مجموعه در حوزه فناوری همراه با استفاده بهینه از ظرفیت های موجود صورت می پذیرد.
رئیس اداره آموزش و پژوهش شهرداری قزوین تصریح کرد: دوره آموزشی مهندسی شبکه ویژه کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین به مدت 30 ساعت با هدف ارتقاء سطح علمی کارشناسان و مدیران شهرداری قزوین با رویکرد معرفی و آشنایی با شبکه های ارتباطی در سامانه فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری مرکز علمي کاربردي شهرداري قزوين طی مدت زمان یک ماه در شهریور ماه سالجاری برگزار شد.
کشاورز صفیئی خاطرنشان کرد: این کلاس دانش‌افزایی با سرفصل‌هایی همچون اصول و مبانی شبکه، سوئیچینگ و مسیریابی و امنیت در شبکه‌های کامپیوتری، مدیریت، نگهداری و عیب‌یابی شبکه توسط هوشنگ عزیزی تدریس شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها