برجام برای ایران دوسر باخت بود

قاسم نظری مسئول بسیج داشجویی دانشگاه های ممسنی و رستم گفت: امریکا مثل همیشه به هیچ‌کدام از تعهداتش عمل‌نکرده و نمی‌کند و همان‌طور که جریان‌های انقلابی پیش‌بینی کرده بودند چیزی جز یک معامله دو سر باخت برای ایران نبود.
کد خبر: ۸۹۲۸۴۹۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش قاسم نظری در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: همان‌طور که قبل از مذاکرات حضرت آقا امام خامنه‌ای فرمودند من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم این یعنی اینکه غیرمستقیم به گروه مذاکره‌کننده نه گفتند ولی با این حرف باز تصمیم‌گیری را به خودشان سپردند.

وی برجام را دوسر باخت دانسته و گفت: بعد مذاکره هم با توجه به مفاد برجام از همان اول معلوم بود که قرارداد برای ما دوسر باخت بوده چون ازیک‌طرف مکان تأسیسات هسته‌ای فوردو مشخص شد که امریکا چند سال فقط دنبال این بود که بفهمد جایش کجاست و با برجام مکانش را پیدا کرد و تعدادی دوربین مداربسته داخل آن گذاشتند و با تقریباً غیرفعال کردنش از گردونه خارجش کردند.

نظری در خصوص درصد اورانیوم غنی‌شده تصریح کرد: سهم ایران در خصوص درصد اورانیوم غنی‌سازی شده و کیک زرد از کشورهایی که خیلی ازلحاظ علمی از ایران پایین‌تر هستند هم کمتر شد و راکتورهای هسته‌ای را باسیمان پر کردند، همین هسته‌ای که ما بابتش شهید احمدی روشن و بقیه شهدای گران‌قدرمان را دادیم. همه این کارها را ایران طبق قرارداد کرد ولی امریکا مثل همیشه به هیچ‌کدام از تعهداتش عمل‌نکرده و نمی‌کند و همان‌طور که جریان‌های انقلابی پیش‌بینی کرده بودند چیزی جز یک معامله دو سر باخت برای ایران نبود و چیزی که مشخص هست این فقط جزئی از ضررهایی بوده که برجام برای ایران داشته است.

این فعال دانشجویی در خصوص سایه جنگ و برجام خاطرنشان کرد: متأسفانه مطلبی را خواندم در خصوص این‌که گفته بودند ما سایه جنگ را با برجام از روی سر ایران برداشتیم سایه جنگ رو مدافعان حرم از سر کشور برداشتند همان‌هایی که نگذاشتن ایران مثل سوریه و عراق شود. سایه جنگ وقتی از سر کشور برداشته شد که داعش به مجلس تعرض کرد و سپاه و نیروهای نظامی دیگر خیلی سریع دست‌به‌کار شدند و گروهک‌های داعش را در بقیه شهرها شناسایی و دستگیر کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار