مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد

انفاق مرحله عملی شناخت اهل بیت(ع)

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه یکی از ویژگی شیعیان انفاق است، گفت: انفاق مرحله عملی شناخت اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۳۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

انفاق مرحله عملی شناخت اهل بیت(ع)به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه نهاوند و مسئولین ادارات این شهرستان اظهار داشت: شیعیان ائمه اطهار(ع) باید چهار ویژگی و خصوصیت داشته باشند که اعمال آنان مقبول درگاه حضرت باریتعالی و مورد شفاعت ائمه معصومین (ع) قرار بگیرند .

وی با بیان اینکه اولین ویژگی شیعیان معرفت به ائمه معصومین (ع) است، افزود: منظور از معرفت معصومین(ع) شناخت جایگاه و هدف معصومین(ع) و شناخت تکلیف ما نسبت به آنان است .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: ویژگی دوم شیعیان محبت به اهل بیت (ع) است، شیعه واقعی کسی است که محبت اهل بیت(ع) را در دل داشته باشد و در مصیبت و عزای اهل بیت(ع) محزون و در شادی آنها شاد باشد.

وی تصریح کرد: شیعه واقعی کسی است که محب دنیا نباشد، البته بدین منظور نیست که برای اداره زندگی و استفاده از امکانات دنیوی تلاش نکند و از آنها بهره نگیرد بلکه تمام امکانات و اندوخته‌های زندگی باید در راستای کسب رضایت خداوند متعال و محبت به اهل بیت (ع) قرار گیرند همانند شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم که با داشتن زن و فرزند و امکانات زندگی برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) از همه چیز خود گذشتند .

شیرزادی سومین ویژگی شیعیان را اطاعت و پیروی از سیرت و منش ائمه معصومین (ع) عنوان کرد و گفت: شیعه واقعی باید در مسیر ائمه معصومین (ع) حرکت کند و تا پایان عمر در این مسیر ثابت قدم بماند .

وی آخرین ویژگی شیعیان را انفاق دانست و ابراز داشت: انفاق مرحله عملی شناخت اهل بیت(ع) است و کسی که معرفتش درست باشد و از پله های معرفت عبور کرده باشد به طور قطع در نقطه آخر که همان شهادت طلبی است سربلند و پیروز بیرون خواهد آمد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در مدت هشت سال دفاع مقدس با همین روحیه مقاومت، ایثار و شهادت طلبی به این عزت و عظمت رسیده که در هر بحرانی که در منطقه و کشورهای همسایه حادث می‌شود مسئولین آن کشورها به ایران متوسل می شوند و به دنبال راه و چاره از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و مسئولین ایران می گردند و در جایی که بدون مشورت با کشور مقتدر ایران وارد عمل می شوند به نتیجه ای نمی رسند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات