فرمانده سپاه ناحیه نیشابور خبر داد؛

افتتاح بیست و پنجمین حوزه بسیج نیشابور با هدف خدمت رسانی به مردم

مراسم افتتاحیه حوزه حضرت محمد رسول الله (ص) شهر بار از توابع شهرستان نیشابور با حضور مسئولین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۸۹۵۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی شب گذشته در مراسم افتتاحیه حوزه محمد رسول الله (ص) شهر بار گفت: این حوزه شهر بار و ۱۶ پایگاه بسیج روستایی اطراف را پوشش می‌دهد که تا ۲۳ پایگاه امکان گسترش دارد.

وی ادامه داد: حوزه شهر بار قبلا زیر نظر سپاه فیروزه بود، طی پی گیری‌های صورت گرفته و با موافقت سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) بدلیل اینکه شهر بار زیر نظر حوزه سرزمینی نیشابور بود بخاطره برخی مسائل به حوزه سپاه نیشابور منتقل شد.

وی ادامه داد: با موافقت فرمانده سپاه امام رضا (ع) این حوزه به صورت مشترک خواهر و برادر در شهر بار شهر سادات افتتاح خواهد شد، از همه مسئولین و مردم شهر بار انتظار دارم که همکاری لازم را جهت خدمت رسانی بهتر به مردم داشته باشند.

حسینی گفت: این حوزه هم مانند سایر حوزه‌های شهرستان نیشابور خدمت رسان مردم در مسائل اجتماعی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی است، ابتدای کار بیست و پنجمین حوزه بسیج نیشابور است و یقینا با همکاری مردم بزودی به سطح سایر حوزه‌های ما خواهد رسید تا خدمت رسان مردم باشد.

لازم به ذکر است بار شهری با جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر در بخش مرکزی شهرستان نیشابور است و در دره‌های رشته کوه بینالود، با فاصله ۵۵ کیلومتری شمال غرب نیشابور قرار گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها