مجمع عالی بسیج شهرستان گناباد برگزار شد

نشست مجمع عالی بسیج شهرستان گناباد با حضور هیئت رئیسه، اعضای کارگروه‌های تخصصی و اقشار در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۶۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب امام جمعه و رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان با تاکید بر نقش بسیج در حل مشکلات مختلف در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مجمع عالی بسیج شهرستان‌ها را تشکلی سازمان یافته برای استفاده از ظرفیت بسیج در امور مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی دانست که یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر بوده است.

در ادامه این نشست روسای هر یک از کارگرو‌های مختلف به بیان پیشنهادات خود در باب موضوع تخصصی کارگروه‌ها پرداختند. در پایان نیز بیانیه مجمع به شرح زیر قرائت شد.

حمد و سپاس خدایی را که در استمرار حرکت انبیاء و رسالت پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام نهضت تاریخی سلاله پاکشان امام خمینی (ره) را با مقاومت جانانه مردم فداکار و ولایتمدار ایران اسلامی به پیروزی رساند. شکر مخصوص اوست که پاداش پیروی محض این ملت از ولایت فقیه و ایستادگی، شهادت طلبی، جانبازی و ایثارگری در دفاع از ارزش‌های الهی را نعمت بی بدیل رهبری امام خامنه‌ای عزیز و پیروزی‌های روزافزون قرار داد، رهبری که بدون ذره‌ای عقب نشینی از مبانی، نهضت را از پیچ‌های خطرناک، فتنه‌های پیچیده و بحران‌های بزرگ با صلابت و عزت و اقتدار عبور داده و امت اسلامی را در مسیر تعالی پیش برده است.

ما بسیجیان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل تبعیت از امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را رمز موفقیت و تضمین ماندگاری و پیش روندگی انقلاب اسلامی دانسته و بر پایبندی و اعتقاد به اصل ولایت مطلقه فقیه به عنوان اصل اساسی عزت و اقتدار ایران اسلامی تاکید و با عمل به وصیت امام راحل و رهنمود‌های حکیمانه مقتدای عزیزمان، حفظ همیشگی وحدت ملی را وظایف شرعی همه مردم، مسئولین و وفاداران به انقلاب اسلامی دانسته و هر اقدام و عمل تفرقه انگیز را محکوم می‌نماییم.

ما بسیجیان ضمن بی اعتمادی مطلق به آمریکای خیانتکار، آمادگی خود را برای رویارویی عاشورایی در برابر هر تهدید احتمالی اعلام داشته و خشم و اعتراض خود را نسبت به بدعهدی‌ها و نقض مفاد برجام توسط آمریکا ابراز داشته و از دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیئت نظارت بر اجرای برجام می‌خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطع مقابل به مثل شجاعانه را در دستور کار قرار دهند.

بارزترین بعد انقلاب ما، بعد فرهنگی آن است و اساسا انقلاب ما، یک انقلاب فرهنگی است. متاسفانه به دلیل ضعف برخی از دستگاه‌های دولتی در انجام وظیفه خود در مسیر موضوعات فرهنگی، رهبر معظم انقلاب به نیرو‌های مؤمن انقلابی دستور «آتش به اختیار» صادر کردند. در همین راستا، مجمع عالی بسیج شهرستان گناباد، ضمن اعلام حمایت و تبعیت از این فرمان مهم رهبر معظم انقلاب، از همه هسته‌های فکری و فرهنگی جناح مؤمن انقلاب از جمله مبلغان دینی، تشکل‌های دانشجویی، هیئات مذهبی و مؤسسات فرهنگی و تک تک نیرو‌های انقلابی می‌خواهد که با بسیج نیروهایشان، همانند دوران پر افتخار دفاع مقدس، جبهه واحدی تشکیل داده و در مقابل این جنگ فرهنگی دشمن، به تعبیر قرآن کریم «صفا کانهم بنیان مرصوص» به مبارزه بپردازند و با پیروزی و فتح قله ها، آرمان‌های انقلاب را محقق سازند.

این روزها، روز‌های مقدسی در تاریخ ایران اسلامی است؛ روز‌هایی که پیکر مطهر شهیدی والا مقام در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در میهن عزیزمان تشییع گردید. وی که از تمام تعلقات دنیوی دل کند تا رضایت آن معبود جانانه را بدست آورد به عنوان سخنگوی شهیدان سرجدای این مرزو بوم اعلام کرد همان گونه که امام خامنه‌ای فرمودند: دل‌های بخش زیادی از جوانان به مفاهیم انقلابی علاقه و اشتیاق دارد و اگر کمیت و کیفیت جوانان انقلابی از دهه‌ی ۶۰ بیشتر نباشد، کمتر نیست. بسیجیان و جوانان انقلابی شهرستان گناباد نیز با ارواح شهدا و علی الخصوص شهید حججی پیمان می‌بندند تا مانند آن‌ها تا آخرین قطره خون دست از ارزش‌های بلند انقلاب اسلامی برندارند. انشاالله


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار