رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین:

اردوگاه چند منظوره ویژه زائران اربعین به بهره برداری می رسد

سردار سلیمانی گفت:با توجه به موقعیت مرز مهران یک اردوگاه چند منظوره در حال ساخت است که مرحله نخست آن در اربعین امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۶۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی و گردشگری بسیج مستضعفین درایلام افزود: با توجه به اهمیت موضوع، طرح‌ها و برنامه‌های موثری به منظور ارتقای ایمنی سفر کاروان‌های راهیان نور جریان دارد که از جمله آنها وجود افرادی چون پلیس یار، راوی و روحانی درکاروان‌ها است.
وی افزود: هدف از وجود این افراد هماهنگی بیشتر با مدیر کاروان به منظور ایجاد نظم و حفظ ایمنی سفر کاروان‌های راهیان نور به عنوان دغدغه اصلی خانواده‌ها و مسئولان است. سلیمانی از ارائه آموزش‌های مدیریت کاروان‌های راهیان نور به ۴۸ هزار مدیر کاروان خبر داد و گفت: حفظ ایمنی کاروان‌ها از مهم‌ترین محورهای آموزش‌های ارائه شده به مدیران کاروان‌های راهیان نور است.

سردار سلیمانی یکی دیگر از برنامه‌های مهم قرارگاه مرکزی راهیان نور را توجه ویژه به یادمان‌ها و زیارتگاه‌های مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور و به ویژه استان ایلام ذکر کرد.

رئیس سازمان اردویی و گردشگری بسیج مستضعفین گفت: با توجه به موقعیت مرز مهران یک اردوگاه چند منظوره در حال ساخت است که مرحله نخست آن در اربعین امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اظهار داشت: تکمیل این اردوگاه محلی برای اسکان کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین حسینی است هرچند در طول سال نیز می‌توان از این محل برای مناسبت‌های مختلف استفاده کرد.

رئیس سازمان اردویی و گردشگری بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های حفظ دستاوردهای دفاع مقدس مقوله راهیان نور حضور قشرهای مختلف مردم به خصوص نسل جوان در آوردگاه‌های دوران دفاع مقدس است. وی تاکید کرد: این مناطق عملیاتی ظرفیت‌ها و حرف‌های نگفته زیادی دارند که پرداختن به آنها به مانند یک کلاس درس تقویت کننده روحیه معنویت و ایثار جوانان و نوجوانان است.

وی کاروان‌های راهیان نور را بستری مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اضافه کرد: با توجه به استقبال مردم از این اردوها هر سال نسبت به سال‌های گذشته کمیت و کیفیت راهیان نور بهتر می‌شود.

ارسال نظرات