خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

نزاع غرب با مسلمانان امروز در قالب مظلومیت میانمار دیده می شود

کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه نتیجه همکاری راهبردی ایران، ترکیه و روسیه را کوتاه کردن دست استکبار در منطقه و حل مشکلات سوریه و عراق دانست.
کد خبر: ۸۹۳۰۶۰۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

 

رستم قنبرلو کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص اتفاقات اخیر منطقه و رایزنی ایران و ترکیه در رابطه با جدایی کردستان عراق اظهار کرد: این رایزنی ها انگیزه و بهانه ای برای همکاری های راهبردی بین ایران، ترکیه و روسیه خواهد بود و نتیجه آن کوتاه کردن دست استکبار در منطقه و مشکلات مربوط به سوریه و عراق و نابودی گروه های تکفیری_تروریستی و همچنین تمامیت ارضی عراق می باشد.
وی همچنین اضافه کرد: با توجه به اینکه غربیان حسن نیتی نسبت به مسلمانان ندارند، اتحاد و رایزنی های کشور های مسلمان منطقه به خصوص ایران با ترکیه سبب تبدیل ترکیه به کشوری قدرتمند در منطقه خاورمیانه خواهد شد.
قنبرلو در پایان اضافه کرد: امروزه این نزاع و دشمنی غرب با مسلمانان با کشتار بی رحمانه مردم مسلمان میانمار به چشم می آید و تنها دلیل این کشتار وحشیانه صرفا اسلام و مسلمانان هستند که البته این نسل کشی ها چه در میانمار و چه در سوریه و فلسطین ترس آمریکا و غرب را نمایان می سازد.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها