فرماندار شهرستان رشتخوار در مراسم تکریک امام جمعه سابق شهرستان:

علما و ائمه جمعه پرچم‌دار حفاظت و حراست از ارزش‌های نظام هستند

فرماندار شهرستان رشتخوار بیان داشت: علما و ائمه جمعه پرچم‌دار حفاظت و حراست از ارزش‌های نظام و آرمان‌های امام راحل و مسائل اجتماعی در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۹۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خالقداد عرب ظهر امروز در حاشیه مراسم تکریم امام جمعه اسبق شهر رشتخوار در جمع مسئولین و مردم در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تسلیت ایام حزن اندوه و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امروز بخش عمده‌ای از امنیت و آرامش حاکم بر کشور به سروقامتان نیروی انتظامی برمی‌گردد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات ۶ ساله حجت الاسلام مهدی بهره‌مند در سمت امام جمعه اسبق شهر رشتخوار، گفت: مردم شریف شهرستان رشتخوار از ۳ جایگاه امام جمعه در سطح این شهرستان هم‌اکنون بهره می‌برند، که این به برکت خون هزاران هزار شهید است.

عرب با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری یادآور شد: علما و ائمه جمعه پرچم‌دار حفاظت و حراست از ارزش‌های نظام و آرمان‌های امام راحل و مسائل اجتماعی در جامعه هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه امروز فلسفه نظام و انقلاب پاسداری واقعی از اسلام است، اظهار داشت: اگر امروز دل در گروی عمران آبادانی و پیشرفت داریم، باید پشت سر و همشانه با ائمه جمعه حرکت کنیم.

در ادامه حجت الاسلام مهدی بهره‌مند امام جمعه اسبق شهر رشتخوار نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مردم و مسئولین در این مراسم گفت: آنچه که مردم امروز می‌بینند، کار‌های است که انجام می‌شود، مردم کار با حزب و گروه ندارند، و هرچه خدمت صورت بگیرد به پای انقلاب می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین امروز باید تفکر ناب بسیجی را درخود بپرورانند نیز افزود: بسیج یک اخلاص و کلمه طیبه است، توفیق است که انسان بتواند در بسیج باشد، این تفکر اگر ضعیف شود، توفیقی در کار نخواهد بود، مسئولین روحیه بسیجی را حفظ کنند.

حجت الاسلام، احمد طیبی امام جمعه جدید شهر رشتخوار، سرهنگ پاسدارعلی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه بسیج، محمد چوپی رئیس شورای شهر و ابوالحسن وفایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار نیز در این مراسم از زحمات ۶ ساله حجت الاسلام مهدی بهره‌مند امام جمعه اسبق رشتخوار تقدیر کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها