سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان رشتخوار در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد؛

ساخت۱۷ واحد مسکونی مددجویی در مناطق محروم رشتخوار

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان رشتخوار گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۷ منزل مسکونی مددجویی در سطح روستا‌های محروم شهرستان رشتخوار تکمیل و هم‌اکنون نیز درحال ساخت می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۴۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
مجید حسین زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اهداف مهم نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۷ منزل مسکونی مددجویی در سطح روستا‌های محروم شهرستان رشتخوار تکمیل و هم‌اکنون نیز درحال ساخت می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ میلیون تسهیلات بلاعوض برای ساخت این منازل مسکونی به هر مددجو اهدا شده است، گفت: بیش از ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در بحث ساخت منازل مسکونی مددجویی از سوی کمیته امداد این شهرستان تسهیلات بلاعوض به مددجویان جهت ساخت منازل مسکونی تعلق گرفته است.

حسین زاده در ادامه افزود: روستا‌های نوق، سرآسیاب، چاهشورک، علی نقی در رشتخوار از جمله روستا‌های تحت پوشش این طرح هستند.

وی همچنین در ادامه از ساخت ۲ منزل مسکونی مددجویی در سطح شهر رشتخوار با هزینه هر منزل ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: با استفاده از محل زکات نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان نیز یک منزل مسکونی در روستای بازه عاشقان در حال ساخت و تکمیل شدن است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان رشتخوار در پایان با اشاره به اینکه هدف نهاد کمیته امداد ساخت منازل مسکونی و حمایت از مددجویان بی بضاعت در سطح شهرستان است، افزود: در ساخت منازل مسکونی مددجویان این شهرستان، ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل از جمله مواردی است که با دقت دنبال می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها