مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه امام رضا(ع):

سومین یادواره ۶۰۰ شهید تدارکات و پشتیبانی خراسان‌رضوی در مشهد برگزار می‌شود

مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه امام رضا(ع) از برگزاری سومین یادواره ۶۰۰ شهید تدارکات و پشتیبانی خراسان‌رضوی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۸۹۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قاسم میرفضلی ظهر امروز در نشست خبری  با اصحاب رسانه در محل آماد و پشتیبانی سپاه امام رضا(ع) ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در شرایط کنونی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا یکی از راه‌های موثر در ترویج این فرهنگ است.
 
وی بیان داشت: در سال 90 یادواره 313 شهید تدارکات و در سال 93 یادواره 550 شهید را برگزار و امسال یادواره 600 شهید تدارکات را برگزار خواهیم کرد.
 
میرفضلی خاطر نشان کرد: این یادواره پنجشنبه  20 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این مراسم با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری چون سردار قاآنی، سردار قالیباف، و سخنرانی رفیق‌دوست وزیرسپاه در دوران جنگ تحمیلی و مداحی حاج احمد واعظی و مجری‌گری نظام دوست برگزار خواهد شد.
 
مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه امام رضا(ع) با اشاره به به فرموده راحل(ره) که ما در جنگ ابرقدرت‌ها را شکست دادیم و جنگ ما جنگ حق علیه باطل است، ابراز داشت: با داشتن برادرانی با غیرت علوی و حسینی و خواهرانی با عفت فاطمی و زیبنی به مدد الهی هیچگاه طعمه دشمنان نخواهیم و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده خون‌های پاک و مطهر شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها نباشیم.

وی افزود: بی‌شک سربلندی و آبادانی این کشور را مدیون شهدا و ایثارگران عزیز هستیم و در جهت گرامیداشت نام و یاد این عزیزان سومین یادواره 600 شهید تدارکات و پشتیبانی خراسان رضوی با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری و مقامات استانی و شهری در روز پنجشنبه 20 مهر ماه و همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار می‌شود.

وی اشاره داشت: کار شناسایی شهدای تدارکات و پشتیبانی از سال 89 آغاز شده و تاکنون از 4400 شهید تدارکات کشور 600 شهید مربوط به استان خراسان رضوی است که 10 نفر بسیجی و مابقی پاسدار هستند.

میرفضلی یادآور شد: کار مستندسازی شهدا را انجام داده‌ایم که  که بخشی از آن تکمیل شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار