خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی گرمسار؛

یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی تأمین امنیت روانی جامعه است

فرمانده نیروی انتظامی گرمسار گفت: نیروی انتظامی در ابعاد مختلف امنیت، اعم از امنیت در رفت و آمد جاده ای، امنیت شهرها، مرزها و مراکز مختلف نباید به هیچ حدی قانع باشد؛ تأمین امنیت روانی جامعه یکی از موارد بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۹۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی شهرستان گرمسار صبح امروز در میدان صبحگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

این صبحگاه مشترک با احترام  به  مقام شامخ شهدا آغاز شد؛ در این مراسم طاهری فرماندار، قربانی فرمانده نیروی انتظامی گرمسار، ناظریه فرمانده سپاه شهرستان، عربی شهردار و دیگر مسئولان و مردم حضور داشتند.

در ادامه این مراسم ابوذر قربانی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمسار به سخنان مقام معظم رهبری در مورد نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است؛ بنابراین باید اقتدار داشته باشد اما این اقتدار به معنای ظلم کردن و حرکت بی مهار نیست.

وی افزود: لازمه برقراری امنیت، «اقتدار پلیس» است؛ اما این اقتدار باید همراه با عدالت، مروت و ترحم باشد؛ ایجاد امنیت مقوله ای تبلیغاتی و لسانی نیست بلکه وجود امنیت را باید مردم احساس کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گرمسار عنوان کرد: نیروی انتظامی در ابعاد مختلف امنیت، اعم از امنیت در رفت و آمد جاده ای، امنیت شهرها، مرزها و مراکز مختلف نباید به هیچ حدی قانع باشد؛ تأمین امنیت روانی جامعه یکی از موارد بسیار مهم است.

قربانی بیان کرد: نیروی انتظامی ضامن امنیت مردم و آسایش مردم است و همه ی سعی و تلاشمان این است که امنیت در سراسر کشور و شهرستان برقرار شود و خاطر مردم آسوده بماند که مأموران زحمتکش در حال انجام وظیفه هستند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از برترین نیروهای انتطامی و پلیس های افتخاری قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها