امام جمعه مشگین‌شهر گفت: آمریکا تنها کشوری است که هنوز تکلیف خود را با برجام مشخص نکرده است لذا جمهوری اسلامی ایران تا زمانی به تعهدات پای‌بند خواهد بود که تمام اعضای 1+5 پایبند باشند.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۹۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

تکلیف آمریکا هنوز با برجام مشخص نشده است/ در صورت جسارت ترامپ با مواضع انقلابی ایران مواجه می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 21 مهر ماه با اشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی با دشمنان داخلی و خارجی مورد تهدید قرار گرفته و به دنبال ضربه زدن به این کشور هستند لذا باید ایران در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کند.

وی افزود: ماهیت دشمنان خارجی بر ملت ایران آشکار است و طول سال‌های متعدد در مقابل این دشمنان ایستادگی شده است اما برخی خواص خود فروخته در داخل کشور همچون موریانه در تلاش برای تضعیت کشور هستند تا دشمنان بر این کشور غلبه کنند.

 امام جمعه مشگین‌شهر گفت: وقتی دشمن در خارج از مرزهای این کشور با شکست مواجه شد با اجیر کردن عناصر خود فروخته داخلی در تلاش برای ضربه زدن به این کشور هستند در حالی که با تضعیف این کشور و با اتهام زدن به دستگاه قضاء دشمن را در جهت رسیدن به اهداف یاری کرده است و منافع آنان را تامین می‌کند.

 وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه حضور نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) جزء امن ترین کشور دنیاست و دشمن هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.

حجت الاسلام باوقار گفت: تا 23 مهر ماه رئیس جمهور آمریکا باید در مورد برجام اظهار نظر کند این در حالی است که آمریکا در حین حفظ برجام انواع فشارها را بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل می‌کند.

 وی تصریح کرد: آمریکا تنها کشوری است که هنوز تکلیف خود را با برجام مشخص نکرده است.

خطیب جمعه مشکین شهر تاکید کرد: برجام دیگر قابل مذاکره نیست و توافق بین المللی است که تنها آمریکا به دنبال خروج از آن است که در صورت خروج خود آمریکا متضرر خواهد شد.

 امام جمعه مشگین‌شهر گفت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی به تعهدات پای‌بند خواهد بود که تمام اعضای 1+5 پایبند باشند.

 وی افزود: پرونده هسته ای جمهوری اسلامی ایران مشخص است و آژانس بین المللی هسته‌ای نیز اعلام کرده که ایران به تمام تهدات خود عمل کرده است و بر آن پایبند است.

 حجت الاسلام باوقار گفت: آمریکا سپاه را در ردیف گروه‌های تروریستی معرفی می‌کند در حالی که این نهاد مقدس محبوب و مورد اعتماد ملت ایران است لذا در صورتی که ترامپ به سپاه جسارت کند با مواضع انقلابی و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات