خبرهای داغ:
مسئول ایمنی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

توجه به مقوله ایمنی در جامعه از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری می‌کند

مسئول ایمنی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اهمیت بحث ایمنی گفت: اگر این مقوله در جامعه مورد توجه بیشتری قرار بگیرد این همه خسارات جبران ناپذیر را نخواهیم داشت چراکه بسیاری از این حوادث از بی توجهی به این مسئله است.
کد خبر: ۸۹۳۳۶۵۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

توجه به مقوله ایمنی در جامعه از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری می‌کندسرهنگ عزتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: کارگاه آموزشی توجیهی ایمنی با حضور کارکنان سپاه ناحیه همدان در نمازخانه  سپاه همدان برگزار شد.

وی افزود: بحث ایمنی در روایات اسلامی همیشه مورد توجه و تاکید ائمه(ع) بوده چراکه از اهم واجبات جامعه است.

مسئول ایمنی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: هرچه بیشتر بحث ایمنی رعایت شود بیت‌المال کمتر ضرر می‌کند و هم شخص و هم جامعه سود می‎برد.

وی ادامه داد: اگر این مقوله در جامعه مورد توجه بیشتری قرار بگیرد این همه خسارات جبران ناپذیر را نخواهیم داشت چراکه بسیاری از این حوادث از بی توجهی به این مسئله است.

عزتی با بیان اینکه سالانه هزاران نفر بر اثر بی‌دقتی و توجه نداشتن به بحث ایمنی جان خود را از دست می‌دهند، تصریح کرد: با توجه به  قوانین و مقررات و با توجه به اقدامات تامینی این همه تصادف و کشته شدن افراد بی‌گناه، زنان بی سرپرست، کودکان یتیم در جامعه نداریم.

وی با بیان اینکه حکومتی که ایمنی را در اولویت قرار دهد موفق می‌شود، خاطرنشان کرد: امید است این مسئله مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد تا جامعه کمتر آسیب ببیند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات