بیانیه دانشجویی؛

بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه کردستان در اعتراض به یاوه گویی ترامپ

بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه کردستان در اعتراض به سخنرانی رئیس جمهوری آمریکا منتشر شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۷۱۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان کردستان؛ بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه کردستان در اعتراض به سخنرانی سخیف رئیس جمهوری آمریکا به شرح ذیل می باشد:

سخنان گستاخانه و بی خردانه ی شب گذشته رئیس جمهور آمریکا بعد از آن همه رجزخوانی و تروریست خواندن ملت ایران، نشان داد که اعتماد به آمریکا و دولتمردان آن اشتباهی محض است و باردیگر درستی و صحت رویکرد چهار دهه سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی و پیش بینی های دقیق رهبر فرزانه انقلاب در آغاز و ادامه مذاکرات را بر همگان نشان داد.
دولت مردان آمریکا بدانند که با رجزخوانی و جنگ روانی راه به جایی نخواهند برد و نتیجه این گستاخی ها، یکپارچگی و اتحاد ملت ایران در مقابل زیاده خواهی غربی ها خواهد بود.
اما دراین باره نکات ذیل قابل تأمل است:
تلقی استکبار از امضای برجام آغاز راهی بود که انتهای آن به تسلیم همه جانبه ایران اسلامی در مقابل آنان ختم می شود. انتظار طرف های غربی این بود که با اجرایی شدن برجام بتوانند به صورت تدریجی و گام به گام ایران اسلامی را وادار به عقب نشینی از اصول و ارزش های هویت ساز نظام نمایند. اما مقاومت و ثابت قدم بودن جمهوری اسلامی بر ارزش ها و اصول خود، پیروزی جبهه مقاومت و افزایش توان بازدارندگی نظامی با آزمایش موشک های گوناگون، تسلیم شدن ایران در مقابل غربی ها را به رؤیایی دست نیافتنی تبدیل کرد و ازین رو بنای بی اعتبار سازی برجام و نقض تعهدات از دوره اوباما پایه ریزی و در این دوره هم علنی تر تداوم پیدا کرد.

دشمنی و بغض آمریکا علیه فرزندان جان برکف ملت در نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
از نظر استکبار این سپاه است که نقشه های غربزدگان داخلی را افشا و خنثی کرد و منظقه غرب آسیا را به گورستان آمال و آرزوهای آنان بدل کرد. دشمنان ملت ایران باید بدانند که اعضای سپاه پاسداران و بسیج تک تک ملت ایران و انقلابیون دیروز و امروز هستند و با اعمال تحریم و فشار اقتصادی نمیتوانند مانع گسترش و نفوذ روحیه بسیجی که همان روحیه شهادت طلبی است شوند.
اقتدار و قدرت سپاه پاسداران نشأت گرفته از ایمان راسخ و روحیه انقلابی اعضای آن است.
با تشکر از مواضع شفاف رئیس جمهور محترم در پاسخ به توهین های بی شرمانه ترامپ به ایشان و دولت مردان یادآور میشویم که مبادا در دام اعتماد به اروپاییان هم پیمان آمریکا بیفتند هرچند که از ظرفیت آنها و دیگر موقعیت ها حدالامکان باید استفاده کرد ولی تنها اتکای دولت باید به خداوند متعال و توده های میلیونی ملت و دستاوردهایی باشد که با روحیه مقاومت و انقلابیگری بدست آمده است.
مسلما در صورت ایمان به وعده های الهی و استقامت در راه حق نصرت و یاری الهی قطعی است.
والسلام علیکم و رحمت الله

ارسال نظرات