خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) قزوین:

رهبر تعاریفشان ازکلمات درگذر زمان تغییر نمی کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) قزوین دیپلماسی های نادرست و دور از انتظار را نتیجه تحصیل دیپلمات ها در خارج از کشور و پرورش یافته با عقایدی همچون تعارض دانش بر اعتقادات هستند.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۷۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص وابستگی دانش و اعتقادات در برابر دیپلمات های ایران اظهار کرد: اگر دانش تعارضی به اعتقادات داشته باشد و در تکیه بر دانش اعتقاد به شدت تحت شعاع قرار می گیرد و با یادآوری صحبت های رئیس دولت اصلاحات که شاگرد با واسطه سالتر، یکی از اساتید فلسفه در فرانسه، اعتقاد داشت در تعارض دین با آزادی، دین باید اصلاح شود.
وی در ادامه گفت: مشخصا کسی از نفوذی بودن یکی از دیپلمات ها و در ارتباط بودن وی با سازمان های جاسوسی آمریکا و اسرائیل باخبر نمی باشد چرا که اگر کسی مطلع باشد دیگر نمی توان عنوان جاسوس بر وی نهاد.
مهدی جو تبیین کرد: تفاوت رهبر انقلاب با سایرین آنست که در گذر زمان تعریفشان از دوست و دشمن تغییر نمی کند و همچون تفاوتی که بین عاقل و حکیم است به آن منظور که عاقل خوب و بد را می تواند از هم تشخیص دهد اما حکیم علاوه بر آن می تواند بد راهم از بدتر تشخیص دهد و رهبر معظم انقلاب رفتاری حکیمانه در این میان داشته اند. اساتیدی که در پی اینگونه اتفاقات اخیر برخوردهای نابجا داشته اند عاقل هستند و نه حکیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) قزوین اضافه کرد: در جریان این مذاکرات یک پرده پیش روی نگاه همگان و پرده دیگر در پس آن است. مذاکره همان پرده پوششی بود که ماهیت دشمن را نشان می دهد.
وی همچنین افزود: مقامات ما به تازگی و با صراحت مواضع جدیدی علیه آمریکا داشته اند و این رفتار اگر از روی فهم باشد قابل احترام و اگر تنها برای گذشتن از مشکلات باشد توجیه قابل قبولی می طلبد.
مهدی جو در بخش پایانی تصریح کرد: رئیس جمهور همانطور که با به زبان آوردن نصفه و نیمه آیه شریفه ای که اشاره به بخشش دشمنان از سوی پیامبر را داشت به ظاهر قصد در تشبیه آن با شرایط موجود را داشت اما نعوذ بالله سبب متهم کردن پیامبر به ساده لوحی شد که با وجود بخشش های مکرر دشمنانشان، آنها باز هم راه راست در پیش نگرفتند.
وی همچنین افزود: به این مذاکرات خوشبین هستند و علاقه مند به آشکار شدن وجود جاسوس در تیم مذاکره اما باید مسئولین در نظر داشته باشند که دشمن همچنان دشمن است و این عدم درک صحیح مسئولین از این موضوع، مسئله اصلی مثبت نگری به دشمنی است که بارها در میادین مختلف عدم درستی و صداقت خود را ثابت کرده است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها