خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان:

نیازمند عمل انقلابی در مذاکرات بودیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان گفت: این حمایت غیرقابل انتظار رئیس جمهور از مواضع سپاه و رهبری در رابطه با نطق اخیر دونالد ترامپ سبب تعجب ناباورانه بسیاری از نیروها حتی نیروهای همسو با مواضع آقای روحانی شده است.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۸۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص اظهارات ترامپ و در پی آن سخنرانی رئیس جمهور ابراز کرد: درخصوص رئیس جمهور می توان گفت که حرف و عملشان و همچنین تاثیر آنها بسیار متناقض است و در طی پنج سالی که ریاست دولت را بدست داشته است باعث ایجاد گسل و فاصله بیشتر در بین نیروها شده است به طوری که در داخل و خارج از کشور بسیاری متوجه شکاف بین مواضع رئیس جمهور با رهبری و سپاه شده اند.
صادقی در ادامه گفت: این حمایت غیرقابل انتظار رئیس جمهور از مواضع سپاه و رهبری در رابطه با نطق اخیر دونالد ترامپ سبب تعجب ناباورانه بسیاری از نیروها حتی نیروهای همسو با مواضع آقای روحانی شده است.
وی درخصوص اینکه "آیا روحانی در این صحبت ها انقلابی عمل کرده یا خیر" افزود: عمل ایشان انقلابی نبود چرا که کسی که رفتاری انفعالی داشته و با کدخدامنشی سعی در حل مشکلات دارد نمی تواند انقلابی گری داشته باشد.
این مسئول اضافه کرد: ما نیازمند عمل انقلابی در مذاکرات بودیم که رئیس جمهور، تیم مذاکره کننده و سایر افراد مربوط به این مذاکرات چنین اقدامی از خود نشان ندادند و این در صورتی بود که هر چه پیش می رفتیم بجای گرفتن امتیازات بیشتر در برابر خواسته های غرب تنها تسلیم شده و گاهی در برخی موارد مخالفت های کمی از خود نشان می دادند.
صادقی همچنین تصریح کرد: کسی انقلابی است که بتواند در این مذاکرات امتیاز بگیرد درحالی که گاهی نیازمند آن می شود که طبق فرمایش مدبرانه رهبر انقلاب "نرمش قهرمانانه" داشته باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) در پایان تبیین کرد: هرکجا که نیازمند امتیاز گیری بودیم، شاهد رفتارهای منفعلانه از سوی تیم مذاکره کننده بودیم و آنطور که شنیده می شود در پی عهدشکنی های آمریکا، ظریف در نامه ای به خانم موگرینی اعلام کرد که "ما متعهد به اجرای ادامه تعهدات نیستیم" و این خود مصداق بارز یک رفتار نسنجیده و به نوعی عدم انقلابی گری است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها