خبرهای داغ:
مسئول اداره استاندارد گرمسار:

کمپین "کالای_ایرانی_میخرم" در گرمسار راه اندازی شد

مسئول اداره استاندارد گرمسار از راه اندازی کمپین "کالای_ایرانی_میخرم" در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: اجرای این کمپین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغال و تولید است.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۳۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار؛ حسین سلمانی مسئول اداره استاندارد گرمسار ضمن دیدار امام جمعه این شهرستان گرمسار مطالبی در مورد اهداف استاندارد و همچنین کیفی سازی کالاهای تولیدی عنوان و اظهار کرد: اداره استاندارد تنها مرجع رسیدگی به کالاست.

وی افزود: باید اقشار مختلف مردم را با بالا بردن سطح کیفی محصولات تشویق به خرید کالای ایرانی کرد؛ باید به این نکته توجه داشت  با خرید هرکالای خارجی یک کارگر ایرانی از کار بیکار خواهد شد.

مسئول اداره استاندارد گرمسار بیان کرد: در جهت تحقق خرید کالای ایرانی کمپین کالای_ایرانی_میخرم  به راه افتاده و شروع به فعالیت کرده است تا مردم با شرکت در این کمپین به اقتصاد، اشتغال و تولید کشور کمک کنند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار با تبریک هفته استاندارد از زحمات مهندس سلمانی و پرسنل اداره استاندارد این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید استاندارد مخلصانه در خدمت جامعه و مردم و پاسخگوی مردم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها