فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا:

وحدت و انسجام نیر‌وهای مسلح از بین رفتنی نیست

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا با اشاره گزافه گویی ترامپ گفت: ارتش با حمایت از سپاه پاسداران توی دهن تفرقه افکنان می‌زند چرا که انسجام و وحدت نیر‌های مسلح از بین رفتنی نیست.
کد خبر: ۸۹۳۵۳۹۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرتیپ ۲ ستاد رضا آذریان در دومین یادواره ۲۸۲ لاله افلاکی ارتش که به میزبانی شهرستان تربت جام برگزارشد بیان داشت: شهدای دفاع مقدس با تأسی از قیام عاشورا و بصیرت کامل به ندای نایب امام زمان (عج) لبیک گفته و جان شان را برای اسلام، قرآن و انقلاب فدا کردند.

*شهدا؛ حسینی، جهادی و انقلابی عمل کردند

 وی با اشاره به این که شهدا در در بحبوحه جنگ تحمیلی یک لحظه هم امام راحل را تنها نگذاشتند افزود: شهدا؛ حسینی و جهادی در میدان حاضر شدند و انقلابی عمل کردند، ما سربازان این کشور اعلام می‌کنیم که همیشه در مسیر شهدا حرکت کرده و پای در رکاب ولایت فقیه و انقلابی می‌مانیم.

وی شهدا و خانواده‌های معزز آنان را مایه افتخار ایران اسلامی برشمرد و ادامه داد: امنیت پایدار، صلابت و اقتدار منطقه از برکت خون شهیدان است و ما به آنان قول داده ایم که از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع و اجازه تجاوز به هیچ کس را نمی‌دهیم.

وی عنوان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره ۲۸۲ لاله افلاکی ارتش شهرستان‌های تایباد، باخرز، فریمان به میزبانی تربت جام با هدف آگاه بخشی به نسل جوان امروزی است که فضای دفاع مقدس و شهادت را درک نکردهاند.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا با اشاره به حربه دشمنان که هر روز با نیرنگِ مبارزه با تروریست با نام داعش و تکفیرعلیه مسلمانان استفاده فتنه می‌کنند گفت: استکبار جهانی از ابتدا با توطئه و لشکرکشی برای تغییر شرایط منطقه‌ای حاضر بوده که هدف اصلی آن لطمه به جمهوری اسلامی است.

امیر آذریان با تأکید بر این که هیچ قدرتی حق تعرض به مرز‌های ایران را ندارد یادآور شد: نیرو‌های مسلح برابر تجارب به روز خود بر توان وآمادگی می‌افزاید وهیچ کس نمی‌تواند برای جمهوری اسلامی تصمیم بگیرد چرا که همه تابع فرمان رهبری هستیم.

* وحدت و انسجام بین نیر‌های مسلح از بین رفتنی نیست

وی گزافه گویی ترامپ علیه سپاه را نشانه اتحاد کامل نیرو‌های مسلح دانست و تصریح کرد: ارتش با حمایت سپاه پاسدران اجازه نمی‌دهد کسی به حیثیت آنان لطمه وارد کند چرا که وحدت و انسجام نیر‌های مسلح از بین رفتنی نیست و اگر کسی بخواهد تفرقه ایجاد کند توی دهنش می‌زنیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه نظامی کشور در راستا بالا رفتن توان رزمی و جنبه بازدارندگی است و ایران اسلامی برای منطقه تهدید نیست بلکه نشان داده که باعث ثبات منطقه است.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا خطاب وزیر امور خارجه عربستان بیان داشت: این وزیر گستاخ و خودسر معنای تروریست را نمی‌دانند وحرف‌هایی می‌زند که دیکته استکبار جهانی است، درحالی که ایران با تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور قربانی اصلی تروریست می‌باشد که این عزیزان برای رشد و تعالی اسلام تقدیم شده اند.

امیر آذریان متذکر شد: جمهموری اسلامی با قدرت نیرو‌های دشمن در آن سوی مرز‌ها را رصد و کنترل می‌کند و اگر بخواهند نیرو‌ها نظامی آمریکا اشتبا‌ها سوار هواپیما مسافربری شوند آنان را همانند گذشته در بندرعباس زمین گیر می‌کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها