سعید بدخشان؛

نگاهی به صحبت های ترامپ از زاویه ای دیگر و جشن پایان دوستی با آمریکا

خوش بینی بی حد و دوست پنداشتن بیگانه و دشمن پنداشتن دلسوزان نتیجه عکس داد، سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا (تاجر دیوانه) دوست و دشمن را آشکار کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۹۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کهگیلویه و بویراحمد، سعید بدخشان فعال دانشجویی دانشگاه یاسوج در یادداشتی نوشت:

نگاهی به صحبت های ترامپ از زاویه دیگر و جشن پایان دوستی با آمریکا
دیپلماسی مرسوم امروز عرصه بده بستان های هوشمندانه است، کسی در این گونه معاملات برنده است که بیشترین دست آورد را در مقابل کمترین هزینه داشته باشد، اگر چنین شد آنگاه می توان گفت در دیپلماسی موفق بوده ایم. اما هستند کسانی که دادن نقد صنعت  هسته ای در مقابل وعده های نسیه دیپلمات های زورگو و دغلکار آمریکایی را جشن گرفتند و گفتند که وعده داده اند تحریم ها لغو می شود پس جشن بگیریم. از فردای روز توافق تحریم های جدید شروع شد و قهرمان های هسته ای یکسره می گفتند این نقض توافقنامه نیست، تا نقض فاحش فاصله داریم و ماله کشی های دیگر. اما امروز که ترامپ آب پاکی را روی دست بزک کنندگان برجام ریخت و برجام عملا به تار مویی بند است اندکی به خود آمدند، سخن های چند سال پیش دلسوزان را به یاد می آورند. کسانی که برجام را حلال مشکلات کشور از جمله آب خوردن مردم می دانستند چه جایگزینی برای آن دارند؟قرار بر این بود با لبخند کد خدا سیل سرمایه گذارها روانه شود به ایران برای سرمایه گذاری و تولید شغل که خبری از حضور آنان جز بر روی کاغذ نبود. امروز که کدخدا خشم به چهره خود گرفته است آیا باز هم فرصتی برای سرمایه گذاری می ماند؟اگر سرمایه گذار امنیت نداشته باشد آیا باز هم به ایران می آید؟مشکل آب خوردن مردم چه می شود؟ نکند باز کد خدایی دیگر می جویید.

خوش بینی بی حد و دوست پنداشتن بیگانه و دشمن پنداشتن دلسوزان نتیجه عکس داد، سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا (تاجر دیوانه) دوست و دشمن را آشکار کرد. باید تشکر کرد از ترامپ بابت نشان دادن چهره حقیقی شیطان بزرگ، وقت آن است که از این به بعد نقد معامله کنیم و با مردم رو راست باشیم. دوران بزن در رو تمام شده است. باید دولت به پشتوانه مردم استکبار ستیز با اقتصاد مقاومتی و یگانه شدن دولت و ملت، تقویت مقاومت اسلامی در منطقه و در انزوا قرار دادن رژیم صهیونیستی، تقویت توان دفاعی و تبیین شخصیت اصلی آمریکایی ها برای کشور های دیگر زورگویان و ناقضین عهد را پشیمان کند.

ارسال نظرات