در گفتگوی «بسیج» با فرماندهان ارشد نظامی استان خراسان رضوی عنوان شد؛

ثبات و امنیت در ۳۰۰ کیلومتر مرز استان با کشور افغانستان/ امنیت پایدار مرزی حاصل خون شهیدان و ایثارگران است

فرماندهان ارشد نظامی استان خراسان رضوی با تأکید بر حفظ وحدت قوای مسلح به‌ویژه امنیت مرزی گفتند: قوای قدرتمند مسلح جمهوری اسلامی ایران با تأسی از مشی و سیره شهدا اجازه هیچ‌گونه تعرضی را به دشمنان نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۹۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، بیان داشت: نیرو‌های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در مرز‌ها با آمادگی کامل اجازه هیچ‌گونه تعرضی را به دشمن و گروه‌های تکفیر و تروریستی نمی‌دهند.

سردار ماشاالله جانثار افزود: به برکت وجود شهدا و ایثارگران الحمدالله مرز‌های جمهوری اسلامی با حضور نیرو‌های جان‌برکف در امنیت کامل قرار دارد و ۳۰۰ کیلومتر مرز استان خراسان رضوی با کشور افغانستان از ثبات و امنیت پایدار برخورداراست.

*وظیفه‌داریم نام و یاد شهدا را همیشه زنده نگه‌داریم

در ادامه این گفتگو فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۸۲ لاله افلاکی ارتش در این منطقه مرزی گفت: همه وظیفه‌داریم نام شهیدان سرافراز را همیشه زنده نگه‌داریم عزیزانی که عزیزترین سرمایه خود را برای اسلام ناب محمدی نثار کردند.

سرهنگ ایرج دبیر نظامی بابیان این‌که شهادت در خدا چیزی نیست که بتوان با سنجش‌های بشری و انگیزه‌های عادی ارزیابی کرد افزود: مقام والای شهادت را نمی‌توان با دیدگاه‌های انسانی و مادی سنجید و به مقام والای آنان پی برد بلکه معیار‌های الهی و مقام والای ربوبی لازم دارد.

وی تصریح کرد: ما عقب‌ماندگان از افلاکیان در آرزوی این توفیق الهی روزشماری می‌کنیم و حسرت شهادت را در دل داریم و عاشقانه به شهیدان افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان ابراز داشت: گرامیداشت ۲۸۲ لاله افلاکی ارتش و عمل به وصیت آنان کمتر از شهادت نیست.

*امنیت و ثبات پایدار منطقه حاصل خون شهیدان و ایثارگران است

در این گفتگو مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امنیت و ثبات پایدار منطقه موقعی معنا و مفهمی پیدا می‌کند که دشمن نتواند چشم‌چپ نگاه کند و این قدرتمندی نظام اسلامی حاصل خون شهیدان و زحمات ایثارگران و آزادگان است.

عابدینی مقدم افزود: در کشوری که روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و انقلابی گری موج می‌زند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چراکه امنیت کشور بهای خون شهدا است.

وی تصریح کرد: هیچ محفلی به‌اندازه یادواره شهدا مروج ایثار و شهادت نیست و مردم انقلابی برای استقبال از شهدا و ادامه راه آن‌ها در این محافل حضور پیدا می‌کنند.

وی ابراز داشت: مردم انقلابی ایران برای دفاع از آرمان و ارزش‌ها دفاع مقدس در یک صف‌دارند و اگر شرایط دفاع به وجود آید بهتر از نسل قبل مثل شهید حججی در میدان حاضر می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای انقلاب و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی اگر کسی کم بگذارد از قافله انقلاب و شهدا جامانده و تنها راه پیمودن این مسیر ندیدن خود است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها