آیت الله رئیسی عنوان کرد؛

تلاش آستان قدس برای توسعه ورزش در مناطق محروم

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: آستان قدس رضوی به میزان امکانات و توان خود برای توسعه ورزش در مناطق محروم و توجه به ورزش بانوان تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۰۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله رئیسی در دیدار با جمعی از ورزشکاران و مسئولان هیئت‌های ورزشی استان اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی، توسعه زیرساخت‌ های ورزشی بویژه در مناطق محروم و توجه به ورزش بانوان می‌ تواند موجب افزایش سلامت و نشاط در جامعه شود.

وی افزود: حضور جانبازان و معلولان در عرصه‌های ورزشی و همچنین موفقیت‌ های آن‌ها در رقابت‌ های پارالمپیک با همه سختی‌ ها و مشکلات؛ از همت بلند، عزم و اراده قوی این عزیزان حکایت دارد و قطعاً بر توسعه نشاط در میان این قشر مؤثر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: توسعه و تقویت ورزش بانوان و فراهم بودن امکانات، شرایط لازم و متناسب برای انجام فعالیت‌ های ورزشی در ابعاد همگانی و قهرمانی برای ایشان و توزیع متناسب منابع، موجب بروز استعدادها و اشاعه نشاط در میان نیمی از جمعیت کشور و به تبع آن افزایش نشاط در خانواده‌ ها می‌ شود.

وی تاکید کرد: آستان قدس رضوی به میزان امکانات و توان خود برای توسعه ورزش در مناطق محروم و توجه به ورزش بانوان تلاش خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها