مسئول اسبق نمایندگی، ولی فقیه در تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) نیشابور:

رزمندگان کشورمان در دفاع مقدس همه ژنرال‌های غربی را به زانو درآوردند

مسئول اسبق نمایندگی، ولی فقیه در تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) نیشابور گفت: رزمندگان کشورمان به‌واسطه فرهنگ جانسوز حسینی در هشت سال دفاع مقدس کاری کردند که همه ژنرال‌های غربی را به زانو درآوردند و همه سیاستمداران را دیوانه کردند.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۲۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد تبادکانی عصر امروز در هشتمین سالگرد شهید سردار نورعلی شوشتری و یادواره ۸۴ شهید اصناف در پایانه بار استقلال نیشابور، با بیان اینکه حواس‌مان جمع باشد ترامپ شیطان است و کار شیطان تفرقه است، افزود: امروز در کشور و مملکت ما از همه دلسوزتر امت، مقام معظم رهبری است که باید نصیحت او را گوش کنیم و این راه مبارزه با شیطان است.

مسئول اسبق نمایندگی، ولی فقیه در تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) نیشابور با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی بهترین کمک کننده به دین خدا است، یادآور شد: یاری دین خدا با بذل مال است جهاد با مال آسان‌تر از جهاد با جان است و اصناف در اوایل جنگ بسته‌های عظیم تدارکات روانه میدان نبرد کردند و عملا قبل از جهاد با جان، جهاد با مال کردند.

تبادکانی تاکید کرد: اگر از شهدا سئوال کنیم انگیزه خود را از این حرکت مقدس بیان کنید و اگر بخواهیم پیام شهید را بشنویم و به کار ببندیم، یک عبارت می‌گویند و آن یاری دین خدا است که وظیفه همه است، همه باید یاران دین خدا باشند و نوع یاری دین را خود دین مشخص کرده است، خداوند هیچ نیازی به کمک ما ندارد، این ماییم که نیازمندیم دین خدا را یاری کنیم، یعنی خودمان باید به فکر خودمان باشیم، زیرا اگر یاری نکنید دشمنان بشریت شمارا به بندگی خواهند گرفت.

وی با گرامی‌داشت شهیدان وحدت به‌ویژه سردار شوشتری، اضافه کرد: او را شهید وحدت می‌گوییم، چون ایشان پیام دشمن را شنید که می‌خواست بین طبقات و اصناف و مناطق کشور تفرقه ایجاد کند.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها