تمهیدی در نماز جمعه همدان:

مسئولین دست از جناح‌بندی‌های کاذب بردارند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با تأکید بر اینکه سیاست‌زدگی آفت هر کشور است، گفت: از مسئولین درخواست داریم دست از سیاسی‌بازی و جناح‌بندی های کاذب بردارند.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۳۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  محمد صادق تمهیدی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن تشکر از آیت الله محمدی در توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور دانشجویان در تریبون های نماز جمعه برای روشنگری و بصیرت زایی، گفت:  امام راحل به مسئولین میفرمود این مردمی که شما را روی کار آوردند و بر روی مسند نشاندند ملاحظه آنها را بکنید، بترسید از آن روزی که این مردم بفهمند در باطن شما چیست و یک انفجار حاصل شود.

وی ادامه داد: صحیفه نورانی امام راحل باید مرجعی برای همه قرار بگیرد.

تمهیدی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه افرادی که که اهل خواندن تاریخ هستند به راحتی به خیانتکاری آمریکا پی خواهند برد، تصریح کرد: ایالات متحده امریکا با هرگونه استقلال طلبی و پیشرفت دیگر ملت ها همواره در طول تاریخ مخالف بوده و همیشه سیاست و اهدافی که به نفع امریکا و به ضرر طرف مقابل بوده را دنبال کرده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان، گفت: تمامی رئیس جمهور های ایالت متحده از ۲۰۰سال قبل تا به حال هموار به دنبال فریب افکار عمومی برای سلطه بر آنان بوده اند.

وی با تأکید بر اینکه این نعمت خداوند بود که امام (ره) در ایران شکوفا شد، افزود:  امام همانند نوری در تاریکی، پلیدی و ‌زشتی های آمریکای جهان خوار را نه تنها برای ایران و ایرانیان بلکه برای تک تک‌کشور های مستقل آشکار ساخت.


*رئیس جمهور به دور از سازش پاسخ یاوه گویی های ترامپ را بدهد


تمهیدی ضمن تشکر از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده برای موضع گیری های انقلابی که اخیرا داشتند، گفت: ما از آقای  روحانی درخواست داریم  با پاسخی انقلابی و به دور از سازش جواب یاوه گویی های رئیس جمهور دیوانه امریکا را بدهند.

وی با بیان اینکه ایران مردمانی دارد با غیرت ،خاک و ‌ناموس از جان، برایشان شیرین تر است، اشاره داشت: همواره مشت های گره کرده ملت سر افراز ایران اسلامی بر دهان آمریکا خورده و ‌خواهد خورد.

*تروریسم خواندن مردم ایران اتحاد این ملت را بیشتر کرد

وی با اشاره به اینکه صحبت های ترامپ سبب خیر شد، اظهار کرد: با تروریسم خواندن مردم ایران اتحاد و همبستگی ملت ما نیز بیشتر شد.

تمهیدی در بخش دیگری از سخنانش، گفت:  هر کشوری که دچار جناح بندی های سیاسی شود از اصول اصلی نظام خود باز خواهد ماند.

*مسئولین دست از جناج بندی های کاذب بردارند

وی افزود:  از مسئولین درخواست داریم ، چه در سطح کشور و‌ چه در سطح استان دست از سیاسی بازی و جناح بندی های کاذب بردارند .

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با تاکید بر اینکه  سیاست زدگی آفت هر کشور است، عنوان کرد:  امروز مهم رسیدگی به وضع مستضعفین است یا عزل و نصب افراد ارزشی که در انتخابات با ما هم فکر نبودند.

وی اضافه کرد:  بعد از انتخابات میبینیم که افراد با ارزش و توان مندی که سالیان زیادی در این نظام صادقانه و به صورت جهادی فعالیت داشته اند را به بهانه های واهی جا به جا کرده اند.

تمهیدی گفت:  تا چه زمان قرار است این مملک درگیر این سیاسی بازی ها شود پس کی میخواهیم به فکر مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جنبش عدالت خواهی رنگ پذیر نیست، بیان کرد: در تعجبم از کسانی که حرف از عدالت و اعتدال میزنند و در عمل خلاف آن را انجام میدهند.

وی گفت: آسیب ها و معضلات اجتماعی باری است بر روی شانه های تک تک ما که همه ما وظیفه داریم ، برای بر طرف کردن آن ها  و با توجه به تخصصی بودن موضوعات باید کار به صورت علمی و جهادی انجام شود تا بازدهی خوب و قابل قبولی دریافت کنیم.

*استاندار همدان در نمازجمعه گزارش کار بدهد

وی عنوان کرد: از نمایندگان مجلس، مسئولین استانی علی الخصوص استاندار محترم درخواست داریم، سخنران قبل از خطبه های هفته  های آینده باشند تا گزارشی از اقدامات خود را برای کشور و استان و شهرستان تشریح کنند.

تمهیدی بوجود آمدن مراکزی امن جهت خرید و فروش مواد مخدر در شهر را حاصل بی توجهی مسئولین در چندین سال گذاشته دانست و افزود:  این مناطق رو به رشد هستند که  یکی از این مناطق تپه پیسها است.
*مسئولین نسبت به اشرافیت در ساختمان های اداری ورود جدی کنند
 
 
وی به دامن گیر شدن اشرافیت در شهر همدان اشاره داشت و گفت: مسئولان نظارتی  و قضایی باید نسبت به اشرافیت در ساختمان های اداری، منزل مسکونی و شخصی مسئولین، تعلق زمین هایی در بهترین نقاط شهر ویژه افراد خاص، ماشین های لوکس ویژه ادارات و  موارد دیگر ورود جدی نمایند.

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در بخش پایانی سخنان خود گفت:  عده ای به جای محور قرار دادن عدالت و آرمان های انقلاب که همین مطالبه مردم و شهیدان بود مصلحت را ترجیح میدهند. 
ارسال نظرات