مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی:

وظیفه خطیب جمعه بصیرت‌دهی و دفع ویروس‌های جامعه است

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی گفت: وظیفه خطیب جمعه بصیرت‌دهی و دفع ویروس‌های جامعه است ؛امامان جمعه مرزبانان فرهنگی اعتقادی هستند که در جنگ نرم از هویت اسلام پاسداری می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۴۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام ابراهیم معادی در آیین معرفی امام‌جمعه جدید بخش نصرآباد تربت‌جام بیان داشت: امامان جمعه مرزبانان فرهنگی اعتقادی کشور هستند که در جنگ نرم با بصیرت دهی از هویت اسلام، قرآن، انقلاب و... پاسداری و ویروس‌ها را دفع می‌کنند.

وی اظهار داشت: ائمه جمعه و مقام‌های اجرایی هر یک باید در حیطه وظایفشان حرکت کنند و خطیب جمعه برای اطمینان از این‌که امور زیر نظر رهبری و، ولی فقیه انجام می‌شود در برخی امور ورود و روشنگری می‌نمایند که با امور اجرایی منافاتی ندارد.

وی با اشاره به این‌که برخی بخش‌های وسیع استان از نعمت امام‌جمعه محروم‌اند تأکید کرد: ۵۳ امام‌جمعه در استان باید دولت را در تقویت مسائل فرهنگی، عقیدتی، سیاسی و... کمک کنند و از اختلاف و تفرقه بپرهیزند.

حجت‌الاسلام ابراهیم معادی از هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به تصمیم احتمالی آمریکا برای تحریم این نهاد مقدس قدردانی کرد و یادآور شد: سردار جعفری به نمایندگی از یک ملت بسیجی به آمریکایی در عقب بردن پایگاه‌های نظامی تا شعاع ۲ هزار کیلومتری موشک‌های ایران هشدار داد که این واکنش‌ها موجب تقویت تفکر بسیجی در جامعه اسلامی است.

این مقام مسئول گفت: همان‌گونه که مدافعان حرم با تفکر سردار سلیمانی و شهید همدانی داعش اجیرشده از سوی استکبار جهانی را به‌زانو درآورند توسعه تفکر بسیجی موجب صیانت اسلام ناب محمدی است.

در ادامه داودیان سرپرست بخشداری شهر نصرآباد تأکید کرد: مجموعه دولت حمایت جدی و تعامل حداکثری با نهاد امامت جمعه دارد زیرابه راین باور است که همه امور باید زیر نظر، ولی فقیه انجام شود.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل مظاهری که قبل از این امام‌جمعه عشق‌آباد خراسان جنوبی بوده، طی مراسمی با حضور مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان و مسئولان اجرایی و محلی به‌عنوان امام‌جمعه جدید بخش نصرآباد تربت‌جام معرفی شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار